×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آقای نماینده! بهتر نیست به جای جلسه با فتنه گران به وظیفه ات عمل کنی

راستی وکیل محترم مردم دشتی و تنگستان در مجلس بهتر نیست به کار قانون گذاری خویش در خانه ملت مشغول شوید و خواسته ها و کارهای بر زمین مانده مردم منطقه خود را انجام دهید تا اینکه هر روز به دیدار یارغار بروید که در امتحانش مردود شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از تنگستان نما، راستی وکیل محترم مردم دشتی و تنگستان در مجلس بهتر نیست به کار قانون گذاری خویش در خانه ملت مشغول شوید و خواسته ها و کارهای بر زمین مانده مردم منطقه خود را انجام دهید تا اینکه هر روز به دیدار یارغار بروید که در امتحانش مردود شده است.

چند روز پیش خبری دستمان رسید و دل دلسوزان این دیار را ریش ریش و دنیا را مثل آوار بر سرمان خراب نمود.

آخر چرا زادگاه رییس علی باید چراغ هایش خاموش باشد، چرا باید سرزمینی که هنوز صدای علامه بلادی و زائر خضر خان اهرمی در آن طنین انداز است و کل دنیا آن را به ولایتمداری می شناسند، نماینده اش با فتنه گرانی نشست و برخواست کند که به نظام و انقلاب ما پشت کردند و اشک رهبر را درآوردند.

هر روز شاهدیم که جناب پورفاطمی به بهانه های واهی به دیدار یکی از فتنه گران سال ۸۸ دیداری تازه می کند و صدایی هم از کسی بلند نمی شود. راستی چرا؟ مگر یادمان رفته که سال۸۸ زمانی که خبر مشارکت ۸۵ درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری دهم که مصداق (اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم) بود که آقای فتنه گر آن را با پاتک برد ۳۰میلیونی خودش مطرح کرد و پیروزی به کاممان جام زهر الود گردید.

مگر همین آقایان فتنه گر با اسرار و لجاجت خویش مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات و عدم تمکین به قانون و حکم شرع، بیش از ۸ ماه کشور را در آشوب فرو نبردند؟

مگر اذییت و آزار آقایان فتنه گر نبود که باعث شد ولی امر مسلمین فریاد این عمار برآرد و مدد از مهدی آل محمد(ص) بخواهد.

چرا علی رغم تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر انجام اعتراض به نتایج در مسیر قانون و پذیرش آن، اصحاب فتنه عمل آن را لازمه کار خوش قرار ندادند.

مگر آن آقای حامی نبود که همسرش گفت رای من به فلان آقای فتنه گر در غیر اینصورت به خیابان بریزید.

مگر آن آقای حامی نبود که می گفت آشوبگران آزاد شوند. مگرآقایان فتنه گر نبودند که در روز قدس در ماه مبارک رمضان در گرمای طاقت فرسا جلو چشمان مردم روزه دار آب خوردند و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را پیش روی خویش قرار دادند.

مگر آقایان فتنه گر نبودند که با بیانیه ها و اعلامیه های خود و با تحریک اذهان جوانان ساده اندیش، باعث آشوب و پاره کردن عکس امام راحل و هتک حرمت به بنیان گذار جمهوری اسلامی شدند.
مگر آقایان فتنه گر نبودند که گفتند آشوب گران به مثابه گفتار عمر بن سعد لعین امت خداجو هستند که در روز عاشورا به ساحت امام حسین (ع) توهین کردند و مردم ایران اسلامی در روز نه دی با بصیرت و شور انقلابی خویش مشتی محکم بر دهان آنان کوبیدند که دیگر هرگز جرات قد علم کردن به خود راه ندهند.

مگر آیه(أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ)کافی نیست که شما همیشه و در همه حال از نایب المهدی، مقام معظم رهبری پیروی کنید که گفتند با فتنه گران خط قرمز را رعایت کنید که اگر بخواهند بر خورد شود مجازاتی سنگین در انتظارشان خواهد بود.

این همه اتفاق مبنی بر نهی و لعن فتنه گران کافی نیست که شما با فکر و منطق خویش از آنان فاصله بگیرید.

راستی وکیل محترم مردم دشتی و تنگستان در مجلس بهتر نیست به کار قانون گذاری خویش در خانه ملت مشغول شوید و خواسته ها و کارهای بر زمین مانده مردم منطقه خود را انجام دهید تا اینکه هر روز به دیدار یارغار بروید که در امتحانش مردود شده است.

به یاد اورید زمانی که حضرت امام روح الله (ره) فرمود: … پس اى عزیز، بدان که یک سفر پر خطری در پیش است که عِدّه و عُدّه آن و زاد و راحله آن، علم و عمل نافع است، و وقت سفر معلوم نیست چه وقت است، ممکن است وقت خیلى تنگ باشد و فرصت از دست برود.

پس آقای نماینده تا می توانی از جلسات پوچ و پوشالی بر حذر باش و خدمت گزاری را جزو مسولیت های خطیر خود بدان چرا که آخرت از تو خواهند پرسید که برای مردم چه کردی و نخواهند پرسید که در جلسه شما به نفع حزب و گروهت چه کردی.

چقدر امام عزیزمان خامنه ای مد ضله العالی مظلوم است که دلایلی و راه های فصل الخطاب را پیش روی ما قرار می دهد اما بصیرت را بکار نمی گیریم و ولایت پذیری را فراموش می کنیم.
ما از شما انتظار داریم که راه خود را از فتنه گران جدا کنید و خدا می داند انتظار ما به جا و حق است و خدا می داند از سر درد گلایه می کنیم و نه از سر کینه و دشمنی و عداوت، که ما دلسوز این نظام و این دیار هستیم.

محمد رضا محمد حسینی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false