×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آسفالت محور کاکی- شیخیان دشتی آغاز شد/تعریض محور خورموج به لاور

فرماندار شهرستان دشتی از آسفالت محور کاکی- شیخیان به طول ۹ کیلومتر خبر داد و گفت: طول این پروژه ۹ کیلومتر است که بالغ بر۲۰ ریال هزینه خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته توجه خوبی به بخش راهداری شهرستان شد و در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم ۱۹ کیلومتر نقاط حادثه خیز شهرستان مرتفع شد.

وی افزود: برای اجرای این ۱۹ کیلومتر ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و همین امر باعث شده که در ایام نوروز هیچ گونه تلفات جاده ای نداشته باشیم و نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشیم.

افتتاح راه روستایی وراوی تا اواخر خرداد ماه

مهرجو از آسفالت محور کاکی- شیخیان خبر داد و بیان کرد: طول این پروژه ۹ کیلومتر است که بالغ بر۲۰ ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار دشتی همچنین از افتتاح راه روستایی وراوی تا اواخر خرداد ماه خبر داد و گفت: طول این پروژه ۱۰ کیلومتر است که بالغ بر ۱۰میلیبارد ریال اعتبار اولیه اختصاص داده شده است.

تعریض محور خورموج به لاور شرقی

وی به تعریض محور خورموج به لاور شرقی نیز اشاره و تصریح کرد: قطعه اول این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر به زودی اجرایی می شود که تاکنون ۵.۲ میلیارد ریال برای انجام مطالعات آن اختصاص داده شده است.

مهرجو: در سال گذشته اعتبارات خوبی از طریق مرکزاستان و کشور به بخش راهداری شهرستان اختصاص یافته است که از عنایت استاندار بوشهر و تلاش‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می شود.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false