دفع مطلوب پسماند شهری نیازمند همکاری شهروندان بوشهری است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفع مطلوب پسماند شهری نیازمند همکاری شهروندان بوشهری است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: دفع مطلوب پسماند شهری نیازمند همکاری شهروندان است.

به گزارش "چغادک نیوز"،مسعود غلامزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های توسعه شهری نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است که یکی از این برنامه‌ها مربوط به دفع پسماندهای شهری و اجرای طرح تفکیک از مبدا است که نیازمند همکاری شهروندان است.

وی ادامه داد: برای این مهم نیاز است که فرهنگ‌سازی مناسبی صورت بگیرد و در این راستا تلاش داریم تا برنامه‌های اطلاع‌رسانی خود را توسعه داده و شهروندان با اهمیت اجرای طرح‌های تفکیک پسماند به خوبی آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر به تولید روزانه حدود ۱۷۰ تن پسماند در شهر بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: ماهانه یک میلیارد تومان برای دفع پسماند در شهر بوشهر هزینه می‌شود.

خرید دو هزار مخزن بزرگ زباله گالوانیزه

وی ادامه داد: کارهای فرهنگی زیادی تاکنون در زمینه پسماند صورت گرفته است ولی کار بیشتری نیاز است و ما تلاش داریم که برنامه‌های فرهنگ‌سازی خود را در محلات و نقاط مختلف شهر بوشهر اجرا کنیم.

غلامزاده از خرید دو هزار مخزن بزرگ زباله گالوانیزه با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهدیم که افراد زباله‌های خود را در فاصله ۱۰ متری این مخازن رها می‌کنند که باعث مشکلات و سختی‌های زیادی می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت اصول و موازین شهروندی با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم، خاطرنشان ساخت: مهمترین کار پیش روی ما کار فرهنگی است و باید زمینه همکاری و مشارکت مردم را بیشتر فراهم سازیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false