در جلسه کفاشیان با کی‌روش چه گذشت؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در جلسه کفاشیان با کی‌روش چه گذشت؟

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا مشکل کی‌روش حل شود. واقعیت این است که این موضوع باید به دست مسئولان بالادستی حل و فصل شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی کفاشیان در خصوص جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش و حسنی‌خو، گفت: باید از آقای حسنی‌خو تشکر کنم که امروز که به جلسه  آمد. او از قبل هم در جلسه ۷ ساعته ما و کی‌روش حضور داشت و نیاز بود که امروز هم حضور داشته باشد به خاطر همین به خاطر حسن ختام این مسئله امروز حسنی‌خو را دعوت کردیم تا در جلسه حضور پیدا کند چون احساس کردیم برای مواردی که به فدراسیون فوتبال ارتباط ندارد باید حمایت شویم. از طرف حسنی‌خو و دیگران قول داده شد که از تیم ملی حمایت و برخی مشکلات هم حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مسئله ممنوع‌الخروجی کارلوس کی‌روش عنوان کرد: این مسئله همچنان ادامه دارد اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا مشکل کی‌روش حل شود. واقعیت این است که این موضوع باید به دست مسئولان بالادستی حل و فصل شود. حل شدن این مشکل زمان ندارد و احتمالا تا چند روز آینده مشکل ممنوع‌الخروجی سرمربی تیم ملی حل خواهد شد.

کفاشیان درباره برنامه‌های تیم ملی و همچنین بازی دوستانه با ازبکستان اظهار داشت: با طرف ازبکستانی در حال مذاکره هستیم و اگر شرایط‌مان را قبول کند با هم بازی دوستانه انجام می‌دهیم. اگر هم نشد کار خودمان را طبق برنامه قبلی انجام می‌دهیم همچنین قبل از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی از خرداد ماه آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جلسات خوبی با کی‌روش برگزار کردیم و قرار است او با هیئت رئیسه هم جلسه‌ای داشته باشد تا برنامه‌های ۴ ساله‌اش را ارائه بدهد. در ۲، ۳سال آینده مسابقات مقدماتی جام جهانی را داریم و می‌خواهیم به جام جهانی آینده صعود کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ آخرین وضعیت دستیاران کی‌روش نیز گفت: در جلسه امروز بحثی در این خصوص صورت نگرفت و رسیدگی به این مسئله به جلسه بعدی موکول شد. درباره دستیاران ایرانی و سرپرست تیم ملی حرفی زده نشد.

کفاشیان در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود در زمان حضور افشین قطبی در تیم ملی دستیاران او دست به تبانی زدند، گفت: در جریان این مسئله نیستم.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false