بررسی پول‌های کثیف و انتقال پایتخت در مجلس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی پول‌های کثیف و انتقال پایتخت در مجلس

نمایندگان مجلس در این هفته و در صحن علنی، چند دستور کار پر سر و صدا را بررسی می‌کنند که مهمترین آن گزارش وزیر کشور درباره «پول‌های کثیف» خواهد بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، نمایندگان مجلس در این هفته و در صحن علنی، چند دستور کار پر سر و صدا را بررسی می‌کنند که مهمترین آن گزارش وزیر کشور درباره «پول‌های کثیف» خواهد بود.

صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته شاهد چند دستور کار مهم و احتمالاً بحث‌برانگیز خواهد بود؛ مسائلی که عمدتاً به مسائل انتخاباتی، حاکمیتی و استخدامی برمی‌گردد.

مهمترین دستور کار این هفته صحن علنی که هفته گذشته نیز خبر آن اعلام شد، حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه علنی است؛ وزیر کشور در جلسه علنی یکشنبه یا سه‌شنبه مجلس درباره موضوع «ورود پول‌های ‌کثیف ‌در انتخابات» که اواخر سال گذشته برای نخستین بار آن را مطرح کرده بود، توضیح خواهد داد.

در این هفته همچنین، «گزارش کمیسیون عمران در مورد عملکرد دولت یازدهم در تأمین مسکن دهک‌های پایین و بررسی نحوه عمل وزیر راه و شهرسازی به تعهدات زمین و مسکنی خود به مجلس در زمان اخذ رأی اعتماد» در صحن علنی بررسی خواهد شد.

مطرح شدن گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در مورد «بررسی طرح انتقال پایتخت (اعاده شده از شورای محترم نگهبان)» نیز از دیگر دستور کارهای اعلام شده برای این هفته خانه ملت در صحن علنی است.

نمایندگان مجلس دراین هفته احتمالاً در ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درباره «بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (۵) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش» که یک فوریت آن در جلسه علنی ۳۰ دی ماه ۹۲ تصویب شده بود، تکلیف این مسأله را نیز مشخص خواهند کرد.

بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، طی هفته جاری گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره «طرح نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی» نیز بررسی خواهد شد.

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false