×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
محل احتمالی دور بعدی مذاکرات

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از یک منبع غربی نوشته است که در صورت موافقت طرفین، دور بعدی مذاکرات هسته‌ای در شهر نیویورک و در حاشیه نشست بازنگری پیمان منع گسترش برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، خبرگزاری تاس روسیه روز جمعه از احتمال برگزاری دور بعدی نشست ایران و ۱+۵ در شهر نیویورک آمریکا خبر داد.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع غربی نوشته است که در آن صورت، احتمالا ابتدا کارشناسان طرفین دیدار کرده و سپس مدیران سیاسی نیز به آن‌ها می‌پیوندند.

وی در این خصوص گفته است: «این مسئله در نشست عصر بین ایران و ۱+۵ مشخص می‌شود. این تصمیمی است که باید با اجماع اتخاذ شود.»

پیش از این هم یک منبع ایرانی گفته بود تهران برای دیدار با ۶ کشور در نیویورک، آمادگی دارد.

نیویورک از روز دوشنبه میزبان نشست یک ماهه بازنگری پیمان منع گسترش (NPT) است. حضور نمایندگان و وزرای خارجه کشورها در این نشست، احتمال برگزاری دیدار در نیویورک را افزایش داده است.

صبح امروز خبرگزاری رویترز نوشت که هنوز برنامه‌ای برای دیدار وزرای خارجه ایران و ۱+۵ در نیویورک تنظیم نشده، اما احتمال آن وجود دارد.

تازه‌ترین دور از مذاکرات هسته‌ای این هفته در شهر وین اتریش آغاز شده و همچنان در جریان است. طرفین برای رسیدن به توافق نهایی، تا روز ۹ تیر ماه زمان دارند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false