×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همه ابهامات طرح مسکن اجتماعی

عضو کمیسیون عمران مجلس از مخالفت شدید حضور تعاونی‌ها در طرح مسکن اجتماعی خبر داد و گفت: متاسفانه هنوز طرح جامع مسکن که مسکن اجتماعی بخشی از آن است در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شده بود که دولت پکیج کاملی در خصوص تمامی موضوعات مسکن ارایه کند، گفت: متاسفانه دولت در ارتباط با مسکن و حمایت‌های مالی صندوق توسعه لیزینگ مسکن و سکونتگاه‌های غیررسمی هیچ طرحی ارایه نکرد و تنها به مسکن اجتماعی بسنده کرد.

وی افزود: در طرح مسکن اجتماعی که دولت ارایه کرده مقرر شده بود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود که در حال حاضر این تعداد به ۱۲۵ هزار واحد مسکونی در طول ۱۰ سال رسید.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: این ۱۲۵ هزار واحد توسط بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اقشار کم درآمد ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این واحدها به وزارت رفاه و تعاون واگذار شده است، گفت: مجلس با این موضوع به دلیل آنکه تعاونی‌ها در طرح مسکن مهر موفق نبوده‌اند، مخالفت کرده است.

خسروی تصریح کرد: عمده پرونده‌های دادگاه‌ها مربوط به تخلف‌ تعاونی‌ها در پروژه‌های مسکن مهر است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرح مسکن اجتماعی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: متاسفانه توزیع استانی مسکن اجتماعی نیز صورت نگرفته و مجلس در جریان دقیق این طرح قرار نگرفته است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false