رشته‌های متناسب با ظرفیت تنگستان در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رشته‌های متناسب با ظرفیت تنگستان در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: شهرستان تنگستان در کشاورزی، شیلات و صنایع پایین دستی دارای ظرفیت‌هایی است که باید متناسب با این ظرفیت‌‌ها رشته‌های تحصیلی در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد دشتی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان، ظرفیت‌‌های این شهرستان در ابعاد گوناگون برشمرد و اظهار داشت: شهرستان تنگستان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، شیلات و صنایع پایین دستی دارای ظرفیت‌های مهمی است که می‌تواند مشکل اشتغال این شهرستان برطرف کند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی متناسب با ظرفیت‌های این شهرستان در دانشگاه آزاد افزود: رشته‌های تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنگستان باید متناسب با ظرفیت موجود در منطقه باشد تا در آینده زمینه کار و اشتغال دانشجویان به آسانی امکان پذیر شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد تنگستان در جذب دانشجو و هیئت علمی موفق عمل کرده است گفت: در این مدت کوتاه که از عمر دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان می‌گذرد، در زمینه جذب دانشجو، هیئت علمی و ایجاد تجهیزات دانشگاهی، پیشرفت خوبی داشته که نشان از تلاش و همکاری مسئولان این دانشگاه است.

دشتی، از نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان خواست برای تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان اعتبارات لازم در اختیار این دانشگاه قرار دهند تا بتواند در مهر ماه امسال فعالیت خود در ساختمان جدید آن دانشگاه آغاز کند.

وی خواستار افزایش رشته تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان شد.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false