×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
صداوسیما به نیروهای‌مومن‌ومتعهد نیازمند است

رئیس سابق صدا و سیما گفتم صدا و سیما به عنوان نهادی تاثیرگذار و مهم در کشور بیش از هر نهاد دیگری به نیروهای مومن، متعهد و خوش ذوق نیازمند است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) نخستین نشست دوره‌ تربیتی رسانه‌ای «دیدبان» با محوریت «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» با حضور سید عزت الله ضرغامی ریاست پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی و سید بشیر حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و کارشناس فرهنگ و رسانه در این دانشگاه برگزار شد.

ضرغامی در این نشست ضمن بیان مطالبی پیرامون شخصیت عظیم، برجسته و تاثیرگذار آیت الله مهدوی کنی (ره) به بیان مسائلی پیرامون مشخصات رسانه اسلامی از دید قرآن پرداختند.

وی با اشاره به تعریف رسانه و اثرات آن بر رفتار و شیوه‌ زندگی به عنوان مهمترین پل ارتباطی جمهوری اسلامی با دنیا برای تبلیغ و گسترش اسلام محمدی، به ضرورت تسلط نیروهای مومن و متعهد به زبان‌های زنده دنیا برای انجام این کار تاکید کرد و به بیان خاطراتی از دوره ریاستش بر صدا و سیما پرداخت.

رئیس سابق صدا و سیما ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان از فعالیت‌هایی که صدا و سیما در ده سال گذشته جهت نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی انجام داده است، نام برد و گفت: صدا و سیما به عنوان نهادی تاثیرگذار و مهم در کشور بیش از هر نهاد دیگری به نیروهای مومن، متعهد و خوش ذوق نیازمند است و این رسالت دانشجویان دغدغه مند است که به ارائه ایده‌های خلاقانه خود جهت ترویج معارف اسلامی از طریق رسانه ملی بپردازند.

وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری پیرامون عملکرد چندساله صدا و سیما نشان از موفقیت نسبی صدا و سیما در برنامه سازی‌های خود دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false