ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن

هر برگه اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در جریان معاملات روز جاری (سه شنبه) با ادامه روند کاهشی قیمت در بازه ۵۹ تا ۷۵ هزار تومان دست به دست شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات نخستین روز اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس، با خرید و فروش ۲۰۸ میلیون و ۲۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۸۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پایان یافت.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز همانند روز گذشته در اختیار فولاد هرمزگان جنوب با معامله میلیون ۱۰۰ میلیون و ۴۵۰ هزار سهم به ارزش ۱۸۰ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال بود.

امروز بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام معادن مس تکنار، فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو بود و سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

همچنین سهام شرکت های فولاد آلیاژی یزد، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و شاخص کل فرابورس نیز با اندکی افزایش، عدد ۷۵۰٫۴۷ واحد را نشان داد.

 در بازار اوراق با درآمد ثابت، ۸۷ هزار و ۸۵۰ ورقه اجاره ماهانه رایتل معامله شد و بیشترین حجم معاملات ( صندوق های قابل معامله) ETF نیز به صندوق سرمایه گذاری الماس با معامله ۳۰ هزار و ۱۱۵ سهم اختصاص یافت.

براساس این گزارش، امروز نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تغییر با اهمیت پیش بینی سود سال ۱۳۹۴، متوقف شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false