دستگیری‌ جاسوسان‌ عربستان‌ و اسرائیل‌ در یمن | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری‌ جاسوسان‌ عربستان‌ و اسرائیل‌ در یمن

یکی از فرماندهان امنیتی انصار الله یمن از دستگیری شماری از مزدوران و جاسوسان سرویس های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد که قصد انجام عملیاتی نظامی در یمن را داشتند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

یک فرمانده امنیتی انصار الله که خواست نامش فاش نشود، خبر داد این جنبش شماری از مزدوران و جاسوسان یمنی را که از بیم دستگیر شدن قصد فرار به عربستان را داشتند پس از کشف ارتباط آنها با سرویس‌های اطلاعاتی سعودی و صهیونیستی دستگیر شدند.

این رهبر انصار الله تاکید کرد که این عملیات ویژه با همکاری سرویس اطلاعات ارتش یمن انجام شده و فعلا هویت بازداشتی‌ها فاش نخواهد شد.

این مقام امنیتی با اشاره به اینکه مزدوران عربستان قصد منحرف کردن انقلاب و برهم زدن ثبات امنیتی بین کمیته‌های انقلابی با جنبش انصار الله را دارند، تاکید کرد: مزدوران دستگیر شده قصد داشتند با سیطره بر چندین فرودگاه و سایت نظامی در یمن عملیاتی نظامی را انجام دهند.

وی تاکید کرد: کمیته‎های انقلابی و مبارزان سپر بزرگی در برابر مزدوران و جاسوسانی هستند که برای عربستان و اسرائیل کار می‌کنند.

ده‌ها تروریست در عدن تسلیم شدند/سیطره مقاومت بر چندین منطقه و سایت نظامی شبه نظامیان هوادار هادی در استان عدن

از سوی دیگر مقاومت مردمی کنترل چندین منطقه از استان حضر موت در شرق یمن را بدست گرفت و ده‌ها تن از تروریست‌ها در عدن که شاهد درگیری‌های شدید بین تروریست‌ها و کمیته‌های انقلابی است، تسلیم شدند.

فرمانده گردان النصر در استان عدن تاکید کرد: پس از فرار تروریست ها و شبه نظامیان هوادار رئیس جمهور فراری یمن از چندین منطقه در استان عدن مقاومت کنترل این مناطق را بدست گرفت و از سوی دیگر کمیته‌های انقلابی کنترل مراکز ویژه در دیگر استان های کشور را نیز بدست گرفت.

در همین حال منابعی ویژه به خبرنگار فارس خبر دادند برخی تروریست‎ها و فرماندهان شبه نظامیان هادی به کنسولگری انگلیس در عدن گریختند.

منابعی ویژه هم گفتند برخی قبایل یمنی پایگاه‌های ویژه شبه نظامیان هادی را در چندین منطقه از استان عدن تحت کنترل خود گرفتند.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false