×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برزیده جدیدترین گزینه برای مدیر عاملی خانه سینما

در حالی که پیش از این قرار بود نهایتاً تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ماه، مدیر عامل جدید خانه سینما معرفی شود اما هنوز از سوی این نهاد صنفی هیچگونه اطلاعیه‌ای منتشر نشده و همین امر باعث حرف‌های درگوشی میان برخی از اهالی سینمای ایران شده است که نام حسن برزیده جدیدترین گمانه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، در حالی که پیش از این قرار بود نهایتاً تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ماه، مدیر عامل جدید خانه سینما معرفی شود اما هنوز از سوی این نهاد صنفی هیچگونه اطلاعیه‌ای منتشر نشده و همین امر باعث حرف‌های درگوشی میان برخی از اهالی سینمای ایران شده است که نام حسن برزیده جدیدترین گمانه است.

در همان روزهای ابتدایی بعد از برگزاری مجمع عمومی خانه سینما بسیاری از رسانه‌ها و هنرمندان گمانه‌زنی‌های زیادی را برای پست مدیر عاملی این نهاد صنفی انجام دادند. فرشته طائرپور تهیه کننده سینمای ایران یکی از گزینه‌های اصلی پست مدیر عاملی خانه سینما محسوب می‌شد که بعد از رسانه‌ای شدن این خبر با انتشار تکذیبیه‌ای، گرفتن هرگونه پست و مقامی را برای مدیریت این نهاد صنفی تکذیب کرد.

همین امر باعث شد تا برخی از رسانه‌ها از علیرضا رضاداد به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای پست مدیرعاملی خانه سینما نام ببرند؛ گزینه‌ای که بسیاری از سینماگران آن را قطعی شده می‌دانستند اما در نهایت بر اساس شنیده‌ها رضاداد آن را به شدت تکذیب کرده است.

در همان زمان از افراد دیگری همچون منوچهر محمدی و فرهاد توحیدی به عنوان گزینه‌های احتمالی مدیر عاملی خانه سینما نام برده می‌شد اما دیروز در حاشیه نشست خبری نخستین جشن بزرگ عکاسان سینمای ایران حرف‌های درگوشی برخی از اهالی سینما حاکی از آن بود که هیئت مدیره این نهاد صنفی مشغول رایزنی‌های فراوان با حسن برزیده کارگردان سینمای ایران هستند تا وی حضور در این پست را بپذیرد اما برزیده تاکنون با این امر مخالفت کرده و هنوز راضی به حضور در این پست نشده است.

بر اساس شنیده‌ها، گویا اعضای هیئت مدیره خانه سینما درصدد هستند تا در صورت عدم موافقت برزیده از محمدمهدی عسگرپور که هم اینک نیز این سمت را برعهده دارد، درخواست کنند تا مجدداً در این پست ابقا شود. حال باید منتظر ماند و دید آیا عسگرپور که طی سال‌های اخیر همواره به دلیل ضعف مدیریتی با انتقادهای زیادی از سوی طیف گسترده‌ای از سینماگران و اهالی رسانه روبه‌رو بوده، مجدداً در این پست خواهد ماند یا اینکه هیئت مدیره خانه سینما با درایت بیشتر اقدام به انتخاب فرد دیگری خواهند کــرد؟

 

منبع : روزنامه جوان

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false