ایجاد پارک‌های مخصوص بانوان در بوشهر/ تکمیل پلاژ بانوان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ایجاد پارک‌های مخصوص بانوان در بوشهر/ تکمیل پلاژ بانوان

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: ایجاد پارک‌های مخصوص بانوان و تکمیل پلاژ بانوان در بوشهر از برنامه‌های مهم ما در حوزه بانوان است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن ابراهیمی عصر شنبه در نشست با بانوان فرهیخته و نخبه استان بوشهر اظهار داشت: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و لازم است که فرصت مناسب برای نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف در جامعه فراهم شود.

وی عدم آشنایی بانوان با حقوق خود را به عنوان یکی از مشکلات و دغدغه‌ها در حوزه بانوان خواند و اضافه کرد: اعتماد به نفس در پذیرفتن مسئولیت‌های مختلف نیز یکی از دغدغه‌های حوزه بانوان است.

فرماندار شهرستان بوشهر به نقش و مسئولیت بسیار مهم بانوان در تربیت فرزندان و مسئولیت مادری آنها اشاره کرد و ادامه داد: تلاش ما استفاده از بانوان در مسئولیت‌های مختلف است .

استفاده مناسب از ظرفیت‌های بانوان

وی با بیان اینکه دولت نیز اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای به بانوان دارد، افزود: گام های بسیار مهمی نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی بانوان وجود دارد که تلاش ما بهبود وضعیت در حوزه بانوان در عرصه‌های مختلف است.

ابراهیمی به توسعه زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ساخت پارک های مخصوص بانوان و تکمیل و اصلاح پلاژ بانوان از جمله این اقدامات و برنامه‌ها است.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار ارائه پژوهش ها و نقطه نظرات کارشناسی بانوان در عرصه‌های مختلف شد و تاکید کرد: ما نیز تلاش می‌کنیم که از ظرفیت بانوان در بوشهر به خوبی بهره بگیریم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false