رادار پسیو "۱۰ شهریور" به نمایش درآمد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رادار پسیو "۱۰ شهریور" به نمایش درآمد

رادار پیشرفته پسیو ۱۰ شهریور با قابلیت ردیابی بیش از ۱۰۰ هدف، در مراسم رژه ارتش در تهران به نمایش درآمد.

به گزارش "چغادک نیوز"، شناسایی اهداف ریز پرنده و بدون ارسال امواج مغناطیسی از ویژگی های این رادار است که امکان شناسایی آن برای دشمن غیرممکن می شود. فناوری طراحی و تولید این رادار فقط در اختیار چند کشور است که به دست توانمند کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تولید شده است.

سامانه های ارتباطی و فرماندهی وکنترل هوشمند رسول و فکور که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) طراحی و به مرحله تولید رسیده است ، نخستین بار در رژه روز ارتش به نمایش در می آید.

سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند فکور قابلیت جمع آوری اطلاعات از همه منابع اطلاعاتی مرتبط با دفاع هوایی اعم از رادارهای پسیو و اکتیو نظامی و کشوری ، شنود سیگنالی ، سامانه های موشکی و مراکز فرماندهی و کنترل را داراست و به صورت کاملاً تاکتیکی و متحرک و مستقل هدایت و کنترل سامانه های دفاع هوایی زمین پایه و هواپایه را بر عهده دارد .

سامانه پیشرفته ارتباطی رسول هم با قابلیت رمزگذاری اطلاعات ، اتصال به شبکه ارتباط زیرساخت کشوری و انتقال اطلاعات رادار از صحنه نبرد به مراکز فرماندهی نیز نخستین بار در رژه روز ارتش از مقابل جایگاه عبور خواهد کرد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false