آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در استان بوشهر برگزار شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در استان بوشهر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، حجت الاسلام رضا خدری پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در استان بوشهر اظهار داشت: این آزمون امروز همزمان با سایر نقاط کشور در استان بوشهر برگزار شده است.

وی از حضور داوطلبان در حوزه‌های امتحانی شهرستان‌های بوشهر و گناوه خبر داد و اضافه کرد: ۴۰۰ نفر در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه استان بوشهر که امروز برگزار شد، شرکت کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری این آزمون به صورت یک‌مرحله‌ای خبر داد و افزود: این آزمون برای  چهار مقطع پایه هشتم، سیکل، دیپلم و دانشگاهی برگزار شده است.

وی از اعلام نتایح آزمون پذیرش حوزه های علمیه در روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد و بیان داشت: داوطلبان می‌توانند نتیجه آزمون خود را در سایت معاون آموزش در زمان یاد شده مشاهده کنند.

خدری ادامه داد: در سطح حوزه علمیه استان بوشهر امسال ۲۰۰ نفر پذیرفته می شوند که افراد پس از قبولی در آزمون کتبی باید در مصاحبه نیز شرکت کرده و قبول شوند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: پس ا قبولی افراد در آزمون و مصاحبه، دوره اختیار و تثبیت برای طلاب در تابستان برگزار می‌شود تا پس از این دوره به حوزه علمیه ورود کنند.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false