×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
معروف بی‌احترامی مسئولان زنیت را تحمل می‌کند؟

یک سایت روسی در مطلبی تحلیلی نوشت: آیا سعید معروف می‌تواند این بی‌توجهی و بی‌احترامی مسئولان زنیت را تحمل کند و تا روز پایان قراردادش به تمام قوا در خدمت تیم باشد؟!

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم‌های زنیت کازان و بلگوری بلگورود در حالی در فینال سوپر لیگ روسیه به مصاف هم خواهند رفت که کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان پاسور اول تیم زنیت، مجری قسمت عمده‌ای از تفکرات ولادیمیر آلکنو،‌ سرمربی زنیت در زمین مسابقه خواهد بود.

سایت خبری بیزینس آنلاین در مطلبی تحلیلی به بررسی شرایط دو ابر قدرت روسی پیش از تقابل در فینال پرداخته که قسمتی از آن در مورد سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن شماره ۸ زنیت است که در آن آمده است: تیم زنیت، هفته گذشته اعلام کرد قرارداد جدیدی با مت اندرسون، بازیکن آمریکایی خود بسته و به این ترتیب و با حضور ویلفردو لیون، ستاره کوبایی، جایی برای بازیکن خارجی دیگری در تیم نخواهد بود. اعلام این خبر می‌تواند تمام انگیزه‌های سعید معروف برای بازی در مهم‌ترین دیدار فصل تیمش را کاملاً از بین ببرد. در واقع می‌توان گفت مسئولان تیم زنیت،‌ زمان خوبی را برای اعلام خبر قطع همکاری با پاسور نخست تیم در نظر نگرفتند.

در ادامه این مطلب آمده است: انگیزه‌های سعید معروف برای دیدار فینال بیشتر از بازی‌های دیگر لیگ نخواهد بود و او به طور حتم از این تصمیم مسئولان زنیت رنجیده است. پاسور ایرانی زنیت در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود که فصل بعد هم در زنیت بازی خواهد کرد اما حالا باید به دنبال تیم جدیدی برای خودش باشد.

سایت بیزینس آنلاین در ادامه نوشت: اگر تصور کنیم که ولادیمیر آلکنو تصمیم خود را برای انتخاب «ایگور کوزبار» به عنوان پاسور اول تیم زنیت برای فصل آینده گرفته با این حال او باید این جریان را تا پایان بازی فینال، علنی نمی‌کرد. او به کمک سعید معروف در بازی نهایی نیاز دارد اما آیا بازیساز ایرانی زنیت در بازی فینال، انگیره کافی برای رقابت خواهد داشت و آیا می‌تواند این بی‌توجهی و بی‌احترامی مسئولان زنیت را تحمل کند و تا روز پایان قراردادش به تمام قوا در خدمت تیم باشد؟!

نخستین بازی فینال سوپر لیگ والیبال روسیه، چهارشنبه دوم اردیبهشت در سالن اختصاصی تیم بلگوری برگزار می‌شود.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false