×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر بانگاه به فرهنگ بومی استان تدوین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر با نگاه به فرهنگ بومی استان تدوین شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز و در روزهای شهادت حضرت فاطمه شاهد ایجاد یک فضای فاطمی در سطح استان بودیم که لازم است از همه دست‌اندکاران این برنامه‌ها تقدیر کنیم.

وی در ادامه به برگزاری دو انتخابات بزرگ در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کرده‌اند و همه باید در این راستا تلاش کنیم که فضای اخلاقی در این انتخابات برقرار باشد.

امام جمعه بوشهر خواستار تلاش همه مسئولان برای برگزاری باشکوه مراسمات صدمین سالگرد شهادت رییسعلی دلواری در شهریورماه شد و افزود: یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور برگزاری کارگروه حجاب و عفاف است که باید تلاش شود در استان بوشهر نیز برگزار شود.

عاملان حادثه عربستان به صورت جدی مجازات شوند

وی با اشاره به تصویب نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر بر لزوم نگاه بومی به این نقشه تاکید کرد و بیان داشت: استان بوشهر امسال میزبان جشنواره ملی خلیج فارس است که باید تلاش شود برنامه‌هایی در شان این استان برگزار شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین به انتخاب شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص کشور در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: باید برنامه‌های متناسب با جایگاه شهدا و شان این شهید عزیز برگزار شود.

وی همچنین اشاره‌ای به اتفاقات اخیر و تعرضات دست نشانده‌های سران عربستان به زایران ایرانی داشت و افزود: مردم ایران از این رفتارها بسیار ناراضی هستند و لازم است که عاملان این حادثه به صورت جدی مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تعلیق سفر عمره از طرف مسئولان کشور را پسندیده توصیف کرد و گفت: باید امنیت مطلوبی برای زائران ایران و دیگر کشورها در عربستان فراهم شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false