محیطی عادلانه برای فعالیت احزاب سیاسی در استان بوشهر فراهم می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
محیطی عادلانه برای فعالیت احزاب سیاسی در استان بوشهر فراهم می‌شود

استاندار بوشهر گفت: محیطی عادلانه برای فعالیت احزاب سیاسی در استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و این موضوع باعث شده که ما مسئولیت سنگین‌تری در مقابل مردم داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال، اضافه کرد: سال گذشته اعضای شورای فرهنگ عمومی تلاش بسیار زیادی در حوزه فرهنگی داشتند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار بوشهر به برگزاری دو انتخابات بسیار مهم در سال جاری اشاره کرد و افزود: همه باید برای برگزاری باشکوه این انتخابات ها تلاش کنیم و با رعایت اصل بی‌طرفی، انتخاباتی سالم برگزار کنیم و همچنین زمینه را برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی بر لزوم ایجاد زمینه برای فعالیت سالم همه احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های اجتماعی و سیاسی در استان تاکید کرد و افزود: همه فعالیت‌هایی که در چارچوب قانون انجام می‌شود باید حمایت شود تا انتخاباتی بی‌نظیر برگزار شود.

سالاری از تلاش دولت برای ایجاد محیطی عادلانه برای فعالیت سیاسی منطقی و قانونی تفکرات مختلف، تصریح کرد: گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی باید هم را به رسمیت بشناسند و با همدلی و همزبانی شاهد انتخاباتی مطلوب باشیم.

وی افزود: بدون تبعیض بین گروه‌ها و احزاب تلاش می‌کنیم که شرایط مناسب برابری را برای گروه‌های سیاسی و احزاب مختلف فراهم کنیم و دولت نیز تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد.

استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم امسال را تحقق رعایت حقوق شهروندی و تکریم مردم عنوان کرد و افزود: استان بوشهر همواره نمایشی زیبا از وحدت و همدلی بوده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false