اعزام هفت هزارو ۳۰۰ بوشهری به مرقد حضرت امام (ره) | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعزام هفت هزارو ۳۰۰ بوشهری به مرقد حضرت امام (ره)

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سهمیه ابلاغی اعزام بسیجیان این استان برای شرکت در بزرگداشت آیین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) هفت هزاو ۳۰۰ نفر تعیین شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،سردار فتح الله جمیری روز چهارشنبه درجلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر افزود:این شمار عاشق دل داده حریم کوی یار بوسیله ۱۶۵ دستگاه خودرو جمعی به مدت چهار روز اعزام خواهند شد.

وی یادآورشد: پارسال نیز هفت هزارو ۷۰۰ زایر بوشهری به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از استان بوشهر اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اعزام سوگواران به مرقد حضرت امام (ره) از استان بوشهر به تهران طوری برنامه ریزی شده که زایران از اماکن مذهبی طول مسیر نیز زیارت می کنند.

وی گفت: افزون بر برنامه های فرهنگی و دینی در طول مسیر ، دیدار زایران بسیجی استان بوشهر با دو تن از علما نیز پیش بینی شده است.

سردار جمیری افزود: هر ساله استان بوشهر از سوی ستاد مرکزی اعزام سوگواران به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به عنوان یکی از استان های نمونه و برتر انتخاب می شود .

وی با اشاره به این که کاروان های راهیان نور امسال با تدابیر ویژه به سرزمین های دفاع مقدس اعزام شدند یادآورشد: در ایام نوروز ۵۴ هزار زایر بوشهری در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارگ اعزام شدند.

استاندار بوشهر نیز گفت: برای شرکت مردم این استان در آیین سالگرد ارتحال امام راحل با برنامه ریزی انجام شده فرمانداران استان درمدت ۱۰ روز ستادهای اعزام زائران به مرقد امام (ره) را فعال می کنند.

دکتر مصطفی سالاری افزود: برای اعزام کاروان های شرکت کننده در آیین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) باید از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و شرکت های نفتی و نیروگاه اتمی استفاده شود.

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false