سلطانی: هاشم خان سریال حسن فتحی هستم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سلطانی: هاشم خان سریال حسن فتحی هستم

مهدی سلطانی گفت: زمان توزیع سریال «شهرزاد» بستگی به فراهم شدن شرایط تهیه کنندگان و سازندگان آن دارد. شخصا امیدوارم کیفیت کار، تحت الشعاع ضرب الاجل پخش قرار نگیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

«مهدی سلطانی» گفت: مدتی است با سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی به عنوان بازیگر نقش «هاشم خان» همکاری می‌کنم.

وی ادامه داد: این سریال راوی تهران قدیم است و برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

بازیگر سریال «در مسیر زاینده رود» ادامه داد: داستان این سریال از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و همانطور که پیش‌تر هم در رسانه‌ها اعلام شده است، داستان شهرزاد بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی/جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است «در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است».

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شهرزاد جزو کارهای خوب در شبکه نمایش خانگی باشد و با توجه به دارا بودن قصه خوب، کیفیت و انگیزه بالای سازندگانش و پارامتر های لازم، شک ندارم مورد توجه بینندگانش قرار خواهد گرفت.

سلطانی در این باره گفت: همچنان مشغول ضبط سریال هستیم و تا چند ماه دیگر هم این روند ادامه دارد. زمان توزیع این سریال بستگی به فراهم شدن شرایط تهیه کنندگان و سازندگان آن دارد. شخصا امیدوارم کیفیت کار، تحت الشعاعِ ضرب الاجلِ پخش قرار نگیرد.

بازیگر سریال «کیمیا» درباره حضورش در این سریال ۱۱۰ قسمتی به کارگردانی جواد افشار نیز گفت: ضبط این سریال هنوز ادامه دارد، اما کار من مدتی است به پایان رسیده است.

وی درباره سریال «کیمیا» ادامه داد: شهرام کامفر به عنوان مامور عالی رتبه امنیتی زمان قبل از انقلاب، نقشی بود که ایفای آن را در این سریال عهده دار بودم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر نیز ادامه داد: مدتی پیش در نمایشی به نام «یک صبحِ ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل به عنوان بازیگر نقش بهرام حضور داشتم که تا اواخر اسفند ماه بروی صحنه بود. روایت این اثر مربوط به دوران ناصرالدین شاه قاجار و همزمان شدن با ترور اوست.

وی افزود: قصه این نمایش در مورد نقاش جوانی بود که مورد ضرب شتم نظمیه آن زمان قرار می‌گیرد و آثارش نابود می‌شود. او نیز رگ خود می‌زند و خون خود در تشت می ریزد. در این میان بهرام از روز  حادثه کنار تشت خون فرزند خود می‌نشیند و حاضر به شرکت در مراسم تشییع نمی‌شود و …

سلطانی درباره استقبال مخاطب از این نمایش نیز گفت: بهمن و اسفند ماه به جهت اینکه تماشاگران تئاتر از جشنواره تئاتر فجر سیراب شده اند و درگیر حاشیه های عید و آماده شدن برای سال نو هستند ماه های خوبی برای رونق تئاتر نیستند، اما با این حال استقبال گرم و کم نظیر تماشاگران ما را شگفت زده کرد.

فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false