پشت صحنه فیلم سینمایی «روباه» در تلویزیون | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پشت صحنه فیلم سینمایی «روباه» در تلویزیون

مستند « بازی روباه » با نگاهی به مراحل ساخت و پشت صحنه فیلم سینمایی « روباه » آخرین اثر سینمایی بهروز افخمی از شبکه مستند سیما پخش می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، « بازی روباه » سعی دارد ضمن نمایش پشت صحنه این فیلم سینمایی که هم اکنون بر پرده سینما قرار دارد به مباحثی همچون نقش پروپاگاندای رژیم صهیونیستی در رسانه های مختلف جهان علیه ایران و در قبال آن نقش فیلمسازان کشورمان بپردازد.

فیلم سینمایی «روباه» یازدهمین ساخته بهروز افخمی از ۲۰ اسفند ماه به سرگروهی سینما فرهنگ اکران شده است. افخمی بعد از فیلم «روز شیطان» و گذشت ۲۱ سال، با فیلم «روباه» به ژانر جاسوسی بازگشته است.

این فیلم درباره شهدای هسته‌ای است و داستان جاسوسی به نام یوهان نتانیاهو را روایت می کند که برای دور جدید ترور دانشمندان هسته ای به ایران سفر می کند.بنیاد سینمایی فارابی و سازمان انرژی اتمی و محمد پیر هادی سرمایه گذاری فیلم «روباه» را برعهده داشتند.

گفتنی است «روباه» بهترین فیلم جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب در جشنواره فیلم فجر سی و سوم شد. حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی در این فیلم بازی کرده اند.

«بازی روباه » چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ، ساعت ۲۲:۳۰ و به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد و پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۱:۳۰ صبح و همچنین جمعه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ تکرار خواهد شد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false