×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اهدای تندیس و نشان نخبگی صنعت نفت به نفر اول پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس

دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس از اهدای تندیس و نشان نخبگی صنعت نفت به نفر اول پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، رضا آذین اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در پارک علم و فناوری خلیج فارس و دستور وزیر نفت، جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در فهرست برنامه‌های سالیانه این وزارتخانه قرار گرفت و به نفر اول این جشنواره تندیس و مدال نخبگی صنعت نفت اهدا خواهد شد.

آذین حمایت رسمی وزارت نفت از این جشنواره با وجود جشنواره‌های متعددی که در حوزه نفت و انرژی برگزار می‌شود را نشان از اعتبار و سطح بالای این جشنواره دانست و گفت: جشنواره امسال به یاد شهید برجسته صنعت نفت کشور، شهید تندگویان برگزار خواهد شد و از مقام شامخ این شهید والامقام به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس، بنیاد ملی نخبگان را یکی دیگر از حامیان رسمی جشنواره ذکر کرد و گفت: با توجه به آیین نامه‌های بنیاد ملی نخبگان این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای نخبگان شناسایی شده و نفرات برگزیده آن تحت پوشش حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند گرفت.

آذین یکی دیگر از نقاط عطف جشنواره امسال را ارزیابی اختراعات شرکت کننده در جشنواره توسط بنیاد ملی نخبگان ذکر کرد و افزود: در جشنواره امسال ۱۵۱ طرح شرکت داشتند که از بین آنها ۶۵ طرح دارای گواهی ثبت اختراع هستند و با رایزنی‌های صورت گرفته، قرار است در روز اختتامیه جشنواره این اختراعات مورد ارزیابی داوران بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرد و در صورت کسب امتیازات لازم از تسهیلات سطح ۳ بنیاد نخبگان بهره‌مند شوند.

وی به تغییر تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: به دلیل همزمانی برگزاری پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس و چهارمین همایش ملی توسعه دانایی محور، تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره به هشتم و نهم اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرد.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false