×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اطمینان بازیکن تراکتور از قهرمانی تیمش

مهاجم برزیلی تبریزی ها چشم به آقای گلی دوخته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، ادرلوسیانو ادینهو باز هم برای تراکتورسازی گل زد و یک گام دیگر در جدول آقای گلی پیش رفت. او روز گذشته پاسخگوی تماس ما بود. این بازیکن از گلزنی خود ابراز خوشحالی کرد اما نتوانست ناراحتی‌‌اش از شکست مقابل سپاهان را پنهان کند.

ادینهو، به نظرت می‌توانستید بازی با سپاهان را ببرید؟
ما تلاش زیادی کردیم و حتی با یک گل، از حریف‌مان جلو افتادیم ولی به خاطر خستگی زیاد، عقب رفتیم تا دفاع کنیم.

چرا خسته بودید؟
تیم ما مدام در سفر است. از این شهر به آن شهر می‌رویم. برای همین بازی، اول از تبریز به تهران آمدیم و سپس از تهران راهی اصفهان شدیم. این‌ها برای ما خستگی می‌آورد. در ۱۵ دقیقه آخر فقط دفاع کردیم و نتیجه‌‌اش همین شد که دیدید. بازیکنان ما توان نداشتند که به سمت دروازه سپاهان بروند.

به ‌هر ‌حال انگیزه‌ای داشتید که می‌توانستید به کمک آن به برتری برسید؟
انگیزه ما همان گلی بود که به‌ثمر رساندیم و تا ۱۵ دقیقه آخر بازی هم از گل‌مان دفاع کردیم اما خستگی اجازه نداد به هدف‌مان برسیم. بازیکنان واقعاً خسته بودند. این را مربی تیم هم می‌دانست و در کنفرانس خبری خود گفت. در ضمن یکی از گل‌ها پنالتی بود که دریافت کردیم و گل دیگر در آخرین دقیقه بازی به‌ثمر رسید. فکر می‌کردیم بازی با حساب یک – یک تمام می‌شود ولی این‌طور نشد.

فکر نمی‌کنی با این شکست، از قهرمانی جا ماندید؟
نه. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی‌مانده است. نفت هم باخت. برای ما بازی با سپاهان تمام شده و باید به دیدار مقابل سایپا فکر کنیم.

سپاهان به نظرت چطور بازی کرد؟
آنها در زمین و ورزشگاه خودشان بازی می‌کردند. سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است و بازیکنان ملی‌پوش هم دارد. این تیم ما را تحت تأثیر قرار داد و فشار را در آخرین دقایق بازی بیشتر کرد تا برنده از بازی خارج شود. ما هم شانس زیادی نداشتیم که در آن ۱۵ دقیقه از گل خوردن جلوگیری کنیم.

اما هواداران تراکتور از این شکست ناراحت و ناراضی هستند.
من آنها را درک می‌کنم. ممنونم که نگران تیم‌شان هستند ولی بازی با سپاهان را باختیم و این بازی تمام شده است. باید به آینده فکر کنیم. به بازی پنج‌شنبه مقابل سایپا که در تبریز برگزار می‌شود. از همین حالا می‌خواهم هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را همراهی کنند تا برنده بازی باشیم.

باز هم گل زدی. به نظر می‌رسد آقای گلی تو قطعی است؟
بله خودم هم همین‌طور فکر می‌کنم اما دوست دارم با ۲۲ تا ۲۵ گل به این عنوان برسم. دلم می‌خواهد باز هم گلزنی‌هایم را ادامه دهم.

در صحنه گلی که زدی، توپ به دستت برخورد کرد؟
نه من با سمت راست سینه‌ام توپ را کنترل کردم و ضربه زدم. هیچ خطایی نبود. یک گل کاملاً سالم زدم. نمی‌دانم چرا سپاهانی‌ها اعتراض می‌کردند اما از داور ممنونم که درست تشخیص داد که گل من کاملاً درست بود.

فکر می‌کنی تراکتورسازی قهرمان لیگ شود؟
بله، من مطمئنم که این اتفاق می‌افتد.
 

 
منبع: طرفداری

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false