×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت سمن‌های دشتستان گسترش می‌یابد/تشکیل ستادصیانت حقوق شهروندی

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دشتستان گسترش می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"،ارسلان زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای گسترش فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح جامعه، نشست هایی با فعالان مدنی برگزار شده و در این راستا همایش ها و نمایشگاه هایی با عنوان حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و سایر موضوعات مورد نیاز جامعه برگزار شده و این برنامه ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر استفاده دولت از ظرفیت سمن‌ها برای حل مشکلات و مسائل مردم بیان کرد: برای کاهش آسیب‌ها و احترام و تکریم ارباب رجوع، نیاز به برون سپاری و افزایش فعالیت دولت الکترونیک است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: پیش از این صدور دفترچه بیمه سلامت فقط در مرکز شهرستان متمرکز بود اما امروز این کار در مراکز بخش‌ها نیز انجام می شود؛ ضمن اینکه طبق برنامه زمانی تعریف شده برای این موضوع، زمان صدور دفترچه برای متقاضیان، حداکثر ۲۵ دقیقه است.

زارع از برگزاری میتینگ‌های هنری و فرهنگی و کنسرت‌های موسیقی به عنوان مطالبات مردم و به ویژه جوانان یاد کرد و گفت: در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده زمینه تحقق این مطالبات فراهم و چندین همایش و برنامه برگزار و با استقبال مردم مواجه شده است.

وی به تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی در شهرستان دشتستان اشاره و اضافه کرد: دستورالعمل های این ستاد به ادارات شهرستان، ابلاغ شد و به منظور احقاق شعار حقوق شهروندی، روان سازی امور ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false