×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشکل سند زمین‌های مردم در عسلویه رفع می‌شود

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مشکل سند زمین‌های مردم در عسلویه رفع می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید حیدری صبح شنبه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه در رابطه با مشکل سند زمین های مردم این شهرستان اظهار داشت: برخی از زمین ها را از اداره کل منابع طبیعی گرفته و در اختیار مردم قرار داده ایم اما سند برخی از زمین‌های سه تا چهار هزار متری دارای قابلیت مسکونی است که پرونده آنها توسط این سازمان قابل پیگیری نیست.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان عسلویه پنج پارک محله‌ای توسط بنیاد مسکن در دست احداث است، ادامه داد: این پارک‌ها دارای بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند و تا آخر سال، آماده بهره‌برداری می‌شوند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: پارک بین راهی بخش چاه مبارک با دو هکتار مساحت و بالای ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان سال افتتاح می شود که اعتبار ساخت آن از محل سفر رهبری به شهرستان عسلویه تامین شده است.

حیدری افزود: در دو طرف این پارک، دره‌های فصلی وجود دارد که با هزینه کرد اعتبارات سال ۹۱ و ۹۲ برای این پروژه، اقدامات لازم به منظور پیشگیری از مشکل در زمان سیلاب انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برای آبیاری فضای سبز این پارک، چاه آب احداث شده است، اضافه کرد: زیرسازی ۱۷ زمین چمن مصنوعی در عسلویه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است که ۱۳ مورد آن، تا کنون به بهره‌برداری رسیده و چهار طرح دیگر آن نیز تا پایان سال تکمیل می شود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در صورت تامین اعتبار، روستاهای شهرستان عسلویه می توانند روستاهای پایلوت گردشگری شده و به عنوان روستاهای نمونه گردشگری در کشور تبدیل شوند.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false