×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جریمه نقدی برای تیم های لیگ دسته اول

کمیته انضباطی رای های خود را درباره دو تیم دسته اول صادر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دیدار دو تیم پارسه تهران و راهیان کرمانشاه در تاریخ ۱۲ بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد و از سوی سلمان تاجدار، مربی پارسه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراج وی از زمین شد، صورت گرفت. این مربی طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل اهانت به داور بازی از سوی سجاد آشوری، بازیکن تیم پارسه، این بازیکن به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، تیم پارسه به دلیل داشتن بیش از پنج بازیکن اخطاری، به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه میلاد ربیع زاده، مدیر رسانه ای تیم راهیان کرمانشاه به دلیل اهانت به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید ۲ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه و محرومیت برای مربی استقلال خوزستان

مسابقه دو تیم نساجی مازندران و استقلال اهواز از سری رقابتهای لیگ یک روز ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه قائم شهر انجام شد. حبیب اله خدریان، مربی تیم استقلال اهواز به دلیل اعتراض به داور بازی که باعث اخراج وی از زمین مسابقه شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال اهواز نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false