ساختمان اداری بندر، گمرک، جستجو و نجات دریایی دیر افتتاح شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ساختمان اداری بندر، گمرک، جستجو و نجات دریایی دیر افتتاح شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ساختمان اداری بندر، گمرک، جستجو و نجات دریایی دیر به بهره برداری رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد راستاد عصر دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری بندر، گمرک، جستجو و نجات دریایی دیر اظهار داشت: کل این ساختمان یک هزار و ۱۵۰ متر مربع مساحت دارد و ۲۴ میلیارد ریال هزینه ساخت ان است.

وی بیان داشت: ساختمان اداری بندر و گمرک در دو طبقه و به مساحت ۶۷۰ متر مربع بنا شده و شامل فضاهای مدیریت، مالی، اداری، امور بندری، استاندارد، قرنطینه، بیمه و بانک است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان افزود: ساختمان اداری گمرک یک طبقه، به مساحت ۴۷۵ متر مربع، نوع ساختمان بتنی و شامل فضاهای اتاق رئیس و معاونان، سالن ارزیابان، امور مالی، امور حقوقی و بخش گذرنامه است.

راستاد ابراز داشت: ساختمان جستجو و نجات دریایی ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و شامل فضاهای مدیر گروه نجات، اتاق اسکان موقت و استراحتگاه گروه جستجو و نجات دریایی و نوع ساختمان بتنی است.

وی کل مساحت بندر دیر شامل مجموع سطح محوطه سازی و ساختمان ها را ۹ هکتار و سطح محوطه سازی در حال اجرا را ۴ هکتار عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از در شرف تکمیل بودن ساختمان برج و کنترل خبر داد و افزود: ساختمان اتشنشانی بندر تکمیل و کامیون آن خریداری شده است.

راستاد ادامه داد: هزینه سیستم اطفای حریق دیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و اصلاح بازوی موج شکن بندر دیر از سوی قرارگاه خاتم انجام شده است.

وی اضافه کرد: فضای جدیدی برای لایروبی بندر دیر ایجاد شده و پیگیر لایروبی ورودی این بندر هستیم.

این مسئول اظهار داشت: به تازگی و برای نخستین بار کشتی کانتینربر در دیر تردد داشته و امیدوار هستیم با ایجاد زیرساخت ها شاهد تحول در این بندر در اینده نزدیک باشیم.

مهر،

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false