×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آقایی که برای اجرای ۱۴ دقیقه ای در بوشهر ۱۴ میلیون تومان گرفت

حسن غلامی بیان داشت: به طور مثال آقای ح.س برای اجرای ۱۴ دقیقه ای در بوشهر مبلغ ۱۴ میلیون تومان می گیرد و این در حالی است که گروه هنری و موسیقی بوشهر بعد از ساعت ها اجرای بی نقص با کلی دردسر و منت با این توجیه که شما بچه های استان بوشهر هستید از اداره مربوطه ۲ میلیون تومان هدیه دریافت می کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

ه نقل از "دانشجونیوز" ، جشن  دهه مبارک فجر با حضور مشاور فرماندار، رئیس بهزیستی، رئیس بسیج اساتید استان و معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر در سالن امام خامنه ای آن دانشگاه و به منظور کمک به شیرخوارگان بهزیستی برگزار گردید.

در این مراسم حسن غلامی مجری سیمای بوشهر به برخی از سیاست های فرهنگی استان انتقاد کرد و بیان داشت متاسفانه شاهد هستیم که نسبت به هنرمندان و استعدادهای استان کم مهری و بی مهری صورت می گیرد.

وی افزود: به طور مثال آقای ح.س برای اجرای ۱۴ دقیقه ای در بوشهر مبلغ ۱۴ میلیون تومان می گیرد، این در حالی است که گروه هنری و موسیقی بوشهر بعد از ساعت ها اجرای بی نقص با کلی دردسر و منت ۲ میلیون تومان از اداره مربوطه هدیه دریافت می کنند با این توجیه که شما بچه های استان بوشهر هستید.

این مجری توانمند بیان کرد: ما در استان بوشهر بزرگترین گروه دف نوازان جنوب کشور را داریم، گروه تواشیح معراج را در دهکده قرآنی چارک داریم که از دست حضرت امام خامنه ای جایزه دریافت کرده اند و بسیاری از افتخارات دیگری که در استان ما کم نیست، ولی با این حال در استفاده از این استعدادها ما شاهد کم لطفی هایی در سطح استان بین مسئولین هستیم.

حسن غلامی خاطرنشان کرد: صدای سید محمد حسینی در دهکده قرانی چارک واقعا ملکوتی و فوق العاده است، اما از صدای وی آن طور که باید و شاید استفاده نمی شود و گرچه ایشان هیچ چشم داشتی ندارد، هنگامی در استان بوشهر از وی دعوت می شود هزینه ای بسیار ناچیز به وی می دهند.

وی ادامه داد: مسئولین استان ما وقتی گروه تواشیح که از تهران و قم می آورند هزینه رفت و برگشت گروه با هواپیما، هزینه هتل و پذیرایی در استان و هدیه های جانبی و در نهایت نفری ۲ میلیون تومان هم به هر کدام از آنها به عنوان هدیه می دهند در حالی که از گروه تواشیح جوانان چارک بوشهر یک گروه بین المللی است و آوازه جهانی دارد استفاده نمی کنند و یا در صورت استفاده از آنان هدیه ای بسیار ناچیز به آنها می دهند و این رویه به دور از عدالت و انصاف است.

وی در طول برنامه بارها از مسئولین دانشگاه پیام نور بوشهر به دلیل امکانات سالن اجتماعات انتقاد کرده و بیان داشت: ما از مسئولین دانشگاه پیام نور انتظار داریم حداقل سیستم صوتی در خور شانی در سالن اجتماعات امام خامنه ای این دانشگاه داشته باشند زیرا همه برنامه های فرهنگی و علمی دانشگاه را تحت تاثیر قرار می دهد و کیفیت را به حداقل می رساند.

غلامی ادامه داد مسئولین این دانشگاه باید با برنامه ریزی و تنظیم بودجه های خود راه حل اساسی برای رفع این معضلات در دانشگاه پیام نور بیاندیشند تا در آینده بتوانیم به نحو شایسته تری اجرای برنامه داشته باشیم.

وی در پایان ضمن اعلام شماره حساب به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۷۷۴۲۸۵۹۸۵  جهت کمک به شیرخوارگان بهزیستی استان بوشهر، هدیه خود را نیز به بهزیستی تقدیم نمود./ انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false