ظرفیت تخصصی سپاه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فراهم است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت تخصصی سپاه استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فراهم است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های تخصصی در عرصه‌های مختلف است که این قابلیت زمینه حضور سپاه در تمامی عرصه‌ها فراهم کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تسنیم ،سردار فتح الله جمیری بعدازظهر امروز درهمایش فرماندهان و نمایندگی‌های ولی فقیه در بسیج نواحی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر ۸ اظهار داشت: دفاع از اسلام، قرآن کریم، پیامبر عظیم‌الشان اسلام، و انقلاب اسلامی، اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای سپاه و نیروهای مسلح عزت است و این نیروها به این عزت افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی برای تمامی آزادی‌خواهان و مظلومان یک الگو است بیان کرد: ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و سطله جویان و ظالمان رویکرد جدیدی به منصه ظهور گذاشت که این مهم در جهان الگو شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربا بیان اینکه ایستادگی درمقابل قدرت‌های بزرگ دنیا و تحریم‌ها نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی است بیان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف توانمندی خود را به نمایش گذاشته است بگونه‌ای که ورود سپاه در پروژه‌ها و غرصه‌ها موفقیت بدنبال داشته است.

جمیری از تخصصی عمل کردن سپاه در عرصه‌های مختلف خبرداد و تصریح کرد: سپاه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های تخصصی در عرصه‌های مختلف است که این قابلیت زمینه حضور سپاه در تمامی عرصه‌ها فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه بهترین ظرفیت برای حضور و تلاش در عرصه‌های مختلف است گفت: هر مجموعه‌ای که بتواند مقتدرانه با دشمنان مقابله و ایستادگی کند باید از وجود آن استفاده شود و اکنون سپاه دارای چنی قابلیتی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر تضعیف کردن قدرت سپاه را از اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه حفظ و پاسداری از اهداف و منافع نظام اسلامی ایران است که این مهم این نقطه مقابل اهداف دشمنان است.

جمیری با اشاره به پیروزی رزمندگان در عملیات والفجر ۸ گفت: پیروزی در عملیات والفجر ۸ سبب حیرت کارشناسان نظامی جهان شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در این عملیات با ایمان و اعتقاد قوی در عملیات والفجر ۸ شرکت کردند بیان کرد: عملیات آزادسازی فاو، علاوه بر نمایش قدرت رزمندگان اسلام، ضربه سنگینی را به عراق و حامیان آن وارد کرد و با انجام آن دسترسی رژیم بعثی عراق به خلیج فارس قطع شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: از مهم‏ترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر ۸ علاوه بر ایمان و اعتقاد قوی رزمندگان، توجه به رازداری و رعایت اصل حفاظت از اسرار و اطلاعات بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false