×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۶۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان بوشهر ثبت شد

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: ۶۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان بوشهر ثبت شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل ازمهر حبیب رستمی سه‌شنبه‌شب در آئین افتتاح پنجمین نمایشگاه الکامپ بوشهر اظهار داشت: پارک علم و فناوری نقش بسیار مهم و اساسی در حمایت از شرک‌های دانش‌بنیان و فن‌آور برای تبدیل دانش به فناوری و محصول خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر بین ۵۰ تا ۶۰ شرکت در پارک علم و فناوری دارد، اضافه کرد: ۱۰ شرکت از این تعداد در زمینه برق و مخابرات و کامپیوتر و نرم‌افزار و ارتباطات فعالیت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر با قراردادهایی که منعقد کردند، در سال گذشته ۹ میلیارد تومان قرارداد بستند.

وی تصریح کرد: در پارک‌های علم و فناوری حمایت‌های خوبی از شرکت‌های دانش بنیان صورت می‌گیرد و تلاش داریم تا زمینه را برای ارائه و فروش هر چه بهتر محصولات تولیدی استان فراهم کنیم که این موضوع نیازمند همکاری مسئولان است.

رستمی به برخی از امتیازات پارک‌های علم و فناوری اشاره کرد و افزود: شرکت‌های دانش بنیان برای پروژه‌های فناوری و پژوهشی از مناقصه و انجام استعلام‌ها معاف هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر ادامه داد: همه مسئولان استان باید تلاش کنند تا همکاری‌های لازم را از دانش و فناوری در استان داشته باشند و تلاش کنند تا از محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان استان استفاده کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false