۱۵۰ کلاس درس در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۰ کلاس درس در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه آموزشی در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد مرادی صبح امروز در حاشیه افتتاح دو مدرسه در شهرجدید عالی شهر تل سیاه شهرستان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر از افتتاح ۱۵۰ کلاس درس در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این کلاس‌ها که در قالب ۲۷ پروژه آموزشی اجرا شده ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دبستان شهید رنجبر عالی شهر۱۳٫۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است تصریح کرد: این فضای آموزشی با یک‌هزار و ۷۹۳مترمربع مساحت، یک‌هزار و ۷۲۲مترمربع محوطه سازی، ۷۱مترمربع ساختمان سرایداری، ۳۸۵مترطول دیوارکشی و ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

مرادی با اشاره به افتتاح  دبستان شهید رمضان مسیگر تل سیاه از توابع شهرستان بوشهر نیز اظهار کرد: این دبستان ۵۱۸مترمربع مساحت، ۷۱مترمربع ساختمان سرایداری، ۶۷۸مترمربع محوطه سازی، ۱۲۶متر طول دیوارکشی و ۸میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه فضاهای آموزشی در استان بوشهر تلاش‌های زیادی شده بیان کرد: خیران در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند به گونه‌ای که بخش عمده‌ای از مدارس استان بوشهر با مشارکت خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه: خیران مدرسه سازدر ساخت فضاهای آموزشی در استان نقش مهمی داشته‌اند گفت: خیران در استان بوشهر تاکنون برای ساخت یک هزار و ۶۸۰کلاس درس در قالب ۴۱۲ مدرسه ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر مساحت مدارس ساخته شده به وسیله خیران را بیش از ۲۰۰هزار متر مربع دانست و تصریح کرد: از ۴۱۲ مدرسه خیرساز استان بوشهر ۲۰ واحد آن را بانوان نیکوکار ساخته‌اند.

مرادی بیان کرد: اکنون عملیات ساخت ۱۸ مدرسه به وسیله خیران با اعتبار ۱۶۴ میلیارد ریال در استان بوشهردر دست ساخت است.

وی گفت: امسال ۲۹ مدرسه با ۱۰۸ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز در استان بوشهر ساخته شده است.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false