×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شبکه‌های اجتماعی به‌جای تقویت تفکر اجتماعی، ابزاری برای تخریب تفکرات دینی شده اند

کیانی با اشاره به‌اینکه شبکه‌های اجتماعی به‌جای اینکه تفکر اجتماعی ما را تقویت کند ابزاری برای تخریب دین و تفکرات دینی شده، اظهار داشت: دشمنان با این تکنولوژی کار را به جایی رسانده‌‌اند که بچه‌های ما را از بازی‌های کودکانه دور کرده و بازی‌های پدری به فراموشی سپرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از سپاس، مهراب کیانی در همایش دجال‌واره بسیجیان حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: در دنیای کنونی که به عصر ارتباطات، رسانه و تکنولوژی معروف شده، بهترین امکانات و وسائل برای ارتباط هر چه سریعتر انسانها فراهم است که اگر از این امکانات به درستی و سرجای خود استفاده نشود مخرب بوده و باعث ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری در جامعه خواهد شد.

کیانی با اشاره به‌اینکه شبکه‌های اجتماعی به‌جای اینکه تفکر اجتماعی ما را تقویت کند ابزاری برای تخریب دین و تفکرات دینی شده، اظهار داشت: دشمنان با این تکنولوژی کار را به جایی رسانده‌‌اند که بچه‌های ما را از بازی‌های کودکانه دور کرده و بازی‌های پدری به فراموشی سپرده است.

وی به راهکارهایی در استفاده درست این امکانات پرداخت و اضافه کرد: بهترین راهکار این است که این امکانات در دست پدر و مادر باشد و زمانی در دست کودکان قرار گیرد که احتیاج ضروری داشته باشد.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به‌اینکه رسانه‌های موبایلی برای ما دنیای خیالی ساخته‌اند، تصریح کرد: امروز تصاویری  که در فضای مجازی جابه‌جا می‌شود تصاویری است که بیشتر خیالات و احساس کمبود و نداشتن را تقویت می‌کند در حالی که تقویت احساس فقر از فقر بدتر است.

کیانی اظهار داشت: تقویت و تبلیغ تصاویر خیالی در بسیاری از زندگی‌های امروزی جامعه ما از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای منجر به گسترش طلاق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ماهواره‌ها بانوان بعنوان مادران جامعه اصیل ایرانی را مورد هدف قرار داده اند، تاکید کرد: مردم باید ماهواره که نماد مبارزه با دین اسلام  است از پشت بامهای خانه‌های خود بردارند.

این کارشناس فرهنگی به تاثیرات مخرب ماهواره بر جامعه بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: آمار طلاق استان بوشهر در سالهای گذشته به تعداد انگشتان دست نمی‌رسید در حال حاضر آمار طلاق این استان جزء چند استان اول کشور است و این نگران کننده است.

کیانی بیان کرد: بزهکاری، آماربالای طلاق، فرار از خانه، اعتیاد، بد اخلاقی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی حاکی ازسوء رفتار خانواده‌ها به دلیل وجود ماهواره در خانه است.

وی با بیان اینکه امروز در دنیای کنونی یکی از این آتش‌هایی که درخانه‌ها شعله ور شده تهاجم فرهنگی استکبار بوسیله ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، گفت: چه آتشی بالاتر از آنکه انسان درمحیط خانواده مبتلا شود به ماهواره و فیلمهای آنچنانی که مغز و ذهن و قلب و دل انسان را شستشو می‌دهد و اعتقادات را سست و آدم رابی هویت میکند.

این فعال رسانه اظهار داشت: امروزه دشمنان برای نابودی انسانها هزینه زیادی در بخش رسانه‌ای می‌کنند و یکی از روش‌های دشمنان این است که وسیله بمباران را برفراز پشت بام هرخانه‌ای قرار داده اند، یعنی از بالای خانه هر فرد داخل خانه بمباران فرهنگی می‌شود.

کیانی اضافه کرد: آمار نشان می‌دهد خانواده‌هایی که ناامنی و ناهنجاری برای آنها پیش آمده از بینندگان همیشگی کانالهای ماهواره‌ای بوده‌اند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false