۳۳ پروژه عمرانی شهرستان دیر در دهه فجر افتتاح می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳۳ پروژه عمرانی شهرستان دیر در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان دیر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۳۳ پروژه عمرانی در شهرستان دیر که با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا شده، افتتاح می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،حمزه اعتماد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با تبریک ایام‌الله دهه فجر این ایام را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اقتدار و صلابت نظام اسلامی با لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و اطلاع‌رسانی مناسب در دهه فجر به جامعه نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل تحول عظیمی در قرن اخیر در جهان ایجاد کرد، گفت: امام (ره) با نهضت اسلامی تحولی درجهان ایجاد کرد که تا همیشه تاریخ این نهضت ماندگار است.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه امام راحل اسلام ناب را به جهان معرفی کرد، گفت: امام راحل سیمای حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) پس از چهارده قرن به جهان تشنه عدالت نشان داده شد.

اعتماد با تاکید بر باشکوه برگزار شدن دهه فجر در شهرستان دیر افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسب برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است که باید از این دهه در تشریح دست‌آوردهای انقلاب اسلامی استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار دیراز افتتاح  پست برق ۱۳۲ کیلو ولت در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه تخصیص یافته است که نقش مهمی در پیشگیری از نوسانات برق و پایداری برق در دیر دارد.

اعتماد به افتتاح پروژه‌های عمران شهری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان دیر اشاره کرد و افزود: پروژه‌های عمران شهری با ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ج

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false