ستاد نماز جمعه بردخون برگزیده کشوری شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ستاد نماز جمعه بردخون برگزیده کشوری شد

رئیس ستاد نماز جمعه بردخون گفت: ستاد نماز جمعه بردخون در بخش خطبه‌ها و به‌روزرسانی آن برگزیده کشوری شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بررسی عملکرد ستادهای نماز جمعه اقدام به انتخاب برترین‌ها در بخش‌های مقاله، اخبار و خطبه‌ها کرده که ستاد نماز جمعه و امام جمعه بردخون در بخش خطبه‌ها و به‌روزرسانی آن به عنوان فعال کشوری برگزیده شده است.
وی افزود: نخستین نماز جمعه بردخون در ۲۲ آبان ۱۳۸۸ به امامت حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در مسجد جامع این شهر اقامه شد که پس از پنج سال این فریضه عبادی سیاسی همچنان در این شهر مذهبی و عالم پرور فعال است.
محمدی با اشاره به فعالیت‌های ستاد نماز جمعه و امام جمعه بردخون گفت: مشارکت و حضور در یادواره‌های شهدا و مناسبت‌های مذهبی و ملی، اقامه نماز عید فطر و قربان، حضور در جلسات، حضور در مساجد بخش و برپایی نماز جماعت، نشست با اعضای ستاد نمازجمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، پاسخگویی به سئوالات مردمی، پیگیری مشکلات و کمبودها بخشی از اقدامات ستاد و امام جمعه بردخون بوده است.
وی ادامه داد: نشست با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، سخنرانی در مراسم و برنامه‌ها، آماده‌سازی مصلا برای اقامه نماز، برگزاری جشن ولایت، تجلیل از سادات، مشارکت در مراسم دهه محرم و صفر و فاطمیه گوشه دیگری از فعالیت‌های ستاد نماز جمعه و امام جمعه بردخون است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false