شیوع بیماری مالاریا در استان کرمان صحت ندارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شیوع بیماری مالاریا در استان کرمان صحت ندارد

رزم حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص شیوع روزافزون بیماری مالاریا در استان کرمان گفت: خیر، فقط درصد کمی از کرمانی‌ها به این بیماری مبتلا هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از  خبرگزاری تسنیم، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان صبح امروز که همراه سخنگوی وزارت کشور در نشست‌خبری حضور داشت، گفت: دولت تدبیر و امید حدود ۱۶درصد از مجموع ۳ هزار و ۷۸۲ طرح نیمه‌تمام استان کرمان را به انجام رسانده و در دهه فجر نیز ۴۸۷ پروژه استان به مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین بیمارستانی با ۷۵ تخت در ایام دهه‌فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رزم حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص شیوع روزافزون بیماری مالاریا در استان کرمان، اظهار داشت: خیر، این‌گونه نیست. فقط درصد کمی از کرمانی‌ها به این بیماری مبتلا هستند و به همت مسولان در حال ریشه‌کن کردن این بیماری در استان هستیم.

استاندار کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص زمان سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان، گفت: در خصوص سفر دکتر روحانی به کرمان دستوری به استانداری ابلاغ نشده، اما به طور حتم در صورت انجام سفر ما به بهترین شکل ممکن پذیرای دولت خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص روند انتخاب فرمانداران در این استان، گفت: با توجه به نظر شخص دکتر روحانی و سیاست دولت تدبیر و امید و همچنین سیاست‌های ابلاغی وزیر کشور ما در استان کرمان در انتخاب فرمانداران مبنا بر این قرار دادیم که از همه سلایق سیاسی استفاده کنیم.

رزم حسینی اعلام کرد: طبق خط و مشی دولت تدبیر و امید از ۲۳ فرماندار استان کرمان یک نفر در سمت خود باقی ماند و دو فرماندار جابجا و ۲۰ نفر دیگر تغییر پیدا کردند.

وی در پایان تاکید کرد: ما درصدد هستیم به بهترین شکل ممکن درباره تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان کرمان وارد عمل شویم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false