×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همزمان با دهه فجر پروژه‌های ورزشی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه ورزشی شامل‌ سالن‌های ورزشی، زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در استان بوشهرکه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده افتتاح می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد بهروزیان‌فرد در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته است که با بهره‌برداری از آنها تحول مهمی در حوزه فضای ورزشی ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌ها قرار دارد بیان کرد: امسال پروژه‌های نیمه تمام بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل می‌شود تا ورزشکاران بتوانند از آنها بهره‌مند شوند.

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر ۵۱ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حذب اعتبارات مورد نیازبخش عمده‌ای از این طرح‌ها امسال تکمیل می‌شود.

بهروزیان‌فر از افتتاح ۱۷ طرح ورزشی استان بوشهر در دهه فجر امسال خبر داد وتصریح کرد:  این طرح‌ها شامل ۸ سالن ورزشی چند منظوره، ۶ زمین چمن مصنوعی، ۲ زمین ساحلی و یک سالن شطرنج است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این ۱۷ طرح ورزشی در استان بوشهر ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است گفت: در ایام‌الله دهه فجرعملیات اجرایی ۸ پروژه ورزشی در استان بوشهر شامل ۶ زمین چمن مصنوعی، و دو زمین ورززشی ساحلی در استان بوشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false