×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۸۰ طرح عمرانی طی دهه فجر در دشتستان افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ۱۸۰ طرح عمرانی طی دهه فجر در شهرستان دشتستان افتتاح می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، ارسلان زارع صبح شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان دشتستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشا برکات بسیار زیادی برای نقاط مختلف این سرزمین بوده است و شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور هستیم.

وی مردم‌سالاری را به عنوان یکی از ویژگی‌های بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی بر سرنوشت خود حاکم هستند که این موضوع باعث بالندگی هر چه بیشتر شده است.

فرماندار شهرستان دشتستان در ادامه با اشاره به نزدیک‌شدن به ایام دهه مبارک فجر، خاطرنشان ساخت: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد اجرای برنامه‌ها با بهترین کیفیت در این ایام باشیم.

وی بر لزوم تدوین برنامه‌های فرهنگی، عشایری و ورزشی ویژه دهه مبارک فجر در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: آذین بندی شهرها و روستاها باید در دستور کار قرار بگیرد.

زارع در ادامه وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری را به عنوان رمز پیروزی مردم ایران دانست و افزود: همه خمت‌گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات شهرستان دشتستان در سال جاری، اذعان داشت: با تلاش استاندار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در سال جاری بوده‌ایم که نسبت به سال گذشته دارای رشد سه برابری است.

فرماندار شهرستان دشتستان در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ۲۰ طرح عمرانی در شهرستان دشتستان طی دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: در این ایام شاهد افتتاح ۱۸۰ طرح عمرانی در دشتستان خواهیم بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false