×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نامه آیت الله خامنه ای، ناکامی تبلیغات ضداسلامی درغرب را بدنبال خواهد داشت

یک نماینده مجلس پاکستان نامه حضرت 'آیت الله خامنه ای' رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را اقدامی بسیار به هنگام دانست و گفت: این پیام روشن و صریح، موجب روشنگری میان جوامع غربی نسبت به حقایق اسلام و ناکامی تبلیغات ضداسلامی در این جوامع خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، .'طاهر حسین مشهدی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ادبیات تاثیر گذار و لحن دوستانه و حاکی از احترام نامه معظم اله خطاب به جوانان جوامع اروپایی و آمریکایی شمالی برای آگاهی بخشیدن به آنان درباره راه های شناخت اسلام ناب و حقیقی، گفت: سخنان بسیار منطقی و پیام هایی که در این نامه وجود دارد، قطعا مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جوانان جوامع غربی به عنوان مخاطبان اصلی این نامه بهتر است توجه جدی به پیام های گنجانده شده در نامه آیت الله خامنه ای مبنی بر ضرورت فهم و درک صحیح از اسلام با استفاده از منابع دقیق و موثق داشته باشند.

این نماینده مجلس پاکستان با بیان اینکه غربی ها باید به تبلیغات سوء علیه اسلام خاتمه دهند گفت: امروز مشکل جوانان این گونه جوامع این است که مورد بمبارات تبلیغات ضداسلامی قرار گرفته اند و بدون اینکه خودشان بدانند و بخواهند، در معرض تصاویری مخدوش و غیرواقعی از اسلام قرار گرفته اند.

وی همچنین وجود افراطی گری در برخی کشورها و جوامع اسلامی را حاصل حمایت های غرب از گروه های افراطی و تروریستی دانست و گفت که غربی ها از این طریق نیز تلاش می کنند تا چهره ای خش و غیرواقعی از اسلام و مسلمانان به نمایش بگذارند و ذهن جوانان خود را از توجه به حقایق اسلام منحرف کنند.

طارق حسین مشهدی اسلام را دین صلح و دوستی توصیف کرد و گفت که در اصول دین اسلام، کشتن حتی یک انسان مطابق با کشتن تمام بشریت است .

این نماینده ملجس پاکستان علت تبلیغات ضد اسلامی غرب را تلاش آنان برای مسلط شدن بر جهان اسلام دانست و گفت: وظیفه مسلمانان است که با رفتار و اعمال اسلامی به معنای واقعی آن، این تصور اشتباه نسبت به اسلام را که این از طریق شمشیر توسعه می یابد، اصلاح کنند.

در پی حوادث اخیر فرانسه و انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یک نشریه فرانسوی، و تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه های غربی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه مهمی خطاب به جوانان در اروپا و امریکای شمالی مرقوم کردند و در این نامه بر ضرورت مراجعه و توجه جوانان این جوامع بر منابع دست اول و موثق برای آشنایی با حقایق دین مبین اسلام تاکید کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false