×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قوه قضائیه همانند پرونده رحیمی با سایر پرونده‌ها برخورد جدی داشته باشد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: امیدواریم قوه قضائیه در همه پرونده‌ها با همین سرعت رسیدگی به پرونده محمدرضا رحیمی پیگیر باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه قوه قضائیه در پرونده «محمدرضا رحیمی» با دقت نظر و به سرعت برخورد کرد، گفت: انتظار داریم قوه قضائیه این عملکرد معقولانه را در سایر پرونده‌هایی که این روزها در گوشه و کنار مطرح هستند داشته و با سرعت پیگیر آن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس و گروه‌های سیاسی و آحاد مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با پرونده مهدی هاشمی همانند برخورد با پرونده رحیمی هستند و دستگاه قضایی چگونه باید به این مطالبه توجه کند؟ گفت: امیدواریم قوه قضائیه در همه پرونده‌ها با همین سرعت رسیدگی به پرونده محمدرضا رحیمی پیگیر باشد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری ادامه داد: در برخورد با متخلف و کسی که به قانون پایبند نبوده هیچ خط قرمزی پذیرفتنی نیست. زمانی که ما مجلس هشتم بودیم در خصوص پرونده رحیمی بحث و جدل‌های فراوانی مطرح شد، اما به دلیل اینکه آقای احمدی‌نژاد کابینه خود را خط‌ قرمز عنوان کرده بود برای جلوگیری از تنش امکان رسیدگی به آن وجود نداشت، بنابراین پس از پایان عمر دولت دهم به این پرونده رسیدگی و قوه قضائیه عملکرد قابل قبولی در این پرونده داشت.

حجت‌الاسلام اکرمی خاطرنشان کرد: امیدواریم پرونده رحیمی نقطه عبرتی برای متخلفین باشد تا هر کسی در هر مقامی که مرتکب خلافی شد به سزای کار خود برسد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false