×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه مشترک شورای هماهنگی و کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی چغادک

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهر چغادک در بیانیه مشترکی اقدام هتاکانه علیه پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند

       به گزارش "چغادک نیوز"، متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

حادثه تاسف باراهانت به رسول خدا(ص) که اسوه رحمت، رافت و مهربانی است توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو پروژه صهیونیستها برای موج جدید اسلام ستیزی و اسلام هراسی است.

 پیش از این کاریکاتورهای منتشر شده اقدام عده ای خود سر دراروپا یا آمریکا بود امروز به طور رسمی با پشتیبانی و مدیریت صهیونیسم و حمایت دولتهای غربی این اتفاق شوم می افتد. این اقدام اهانت به اسلام و پیامبر اکرم (ص) توهین به مقدسات یک میلیارد و نیم نفر مسلمان است.

با این اقدام ، مسلمانان چهره ضد اسلام حکومتهای غربی و چهره های ضد حقوق بشری کشورهای غربی را بیش از گذشته شناختند و این اقدام گستاخانه باعث معرفی بیشتر اسلام و تنفر شدید از دول غربی که با استفاده ابزاری از اصطلاح " آزادی بیان " سعی در تشویش اذهان عمومی و پیاده کردن مقاصد ضد اسلامی خود دارند.

 اقدام هتاکانه آنها به ساحت اقدس و انور پیامبر رحمت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) خشم مسلمانان دنیا برانگیخته شده و به عنوان یک مسلمان باید از حقوق خود دفاع کنیم.

تمامی مسلمانان را در مقابل جهان استکبار به وحدت دعوت می کنیم و انزجار قلبی خود را از این اقدام اعلام و تروریسم را به شدت محکوم و از دولتهای غربی می خواهیم که از این اقدام شرم آورونفرت آمیز اظهار ندامت نموده و از مسلمانان عذرخواهی نمایند.

انشاالله منبعد شاهد چنین هجمه ها و توهین های بی شرمانه واحمقانه توسط برخی کشورهای غربی علیه اسلام رحمانی نباشیم چرا همه ما دلداده و شیفته پیامبر عظیم الشان و اهل بیت علیهم السلام هستیم.

                                                                                         شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی- چغادک
                                                                                      کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی – چغادک

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false