×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعزام گروه جهادی شهید برونسی به روستای گزدراز دشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام گروه جهادی شهید برونسی حوزه مقاومت رمضان شهر چغادک به روستای گزدراز شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرکت عظیم سازندگی و اردوهای جهادی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم ایران اسلامی بوده که جمعیت بسیاری از محرومان از این خدمات بسیج به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

دشتی بیان کرد: اگر چه حضور گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم همراه با تدریس معارف قرآنی هم نباشد اما حضور جوانان مومن و متدین در این گروه‌ها و فعالیت در بین جوانان و مردم آن روستاها می‌تواند باعث انتقال عملکرد آنها و جذب هر چه بیشتر جوانان به معارف دینی باشد.

دشتی اضافه کرد: همین جوانان مومن و متدین هستند که می‌توانند با رفتار و عمل خود جوانان و نوجوانان را به دین، انقلاب، ارزش‌های انقلابی و معارف دینی و معنویت سوق دهند.

وی تاکید کرد: عملکرد خوب و مفید گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی مادی و معنوی بوده و از این مهم‌تر خدمتی است که جوانان به خودشان می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام گروه جهادی شهید برونسی شهر چغادک به روستای گزدراز شهرستان دشتی خبر داد و تصریح کرد: کمک به عمران و آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت‌پذیری در افراد با اولویت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغالزایی و فرهنگی با عزیمت گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق کم برخوردار از اهداف برگزاری این حرکت جهادی بود.

دشتی بیان داشت: گروه جهادی شهید برونسی در قالب اردوهای جهادی هفت روزه با  تعدادی بسیجی جهادگر اقدام به تعمیر و بهسازی حسینیه سیدالشهداء روستای گزدارز شهرستان دشتی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست با اهالی در مسجد روستا و همچنین نشست‌های بصیرتی و درخت‌کاری پرداخته‌اند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false