×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شکست تحریم ها با حفظ اقتدار و عزت مردم از رویکردهای دولت است

معاون رییس جمهوری گفت: شکست تحریم ها و محدودیت ها با حفظ اقتدار و عزت مردم و مملکت ایران از سیاست و رویکردهای دولت تدبیر وامید است که آن را دنبال می کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر شامگاه سه شنبه در جمع مسوولان و مردم شهرستان گناوه افزود: دولت امروز در عرصه های مختلف برای برطرف کردن مسایل و مشکلات خارجی تلاش کرده تا به دیگران بفهماند که با این ملت بزرگ بجای زبان تهدید و تحریم بایستی با زبان تکریم و احترام صحبت شود.

وی بیان کرد: امیدواریم تحریم های ناعادلانه و ظالمانه ای که درطول سال های اخیر برعلیه این کشور اعمال شده و درشئونات مختلف زندگی مردم تاثیرات نامطلوب گذاشته با سه اصل عزت، مصلحت و همت که رهبر معظم انقلاب فرمودند بکار گرفته شود تا بتوانیم تحریم ها را اگرچه پایه های آن لرزان و به سمت نابودی است، خاتمه دهیم .

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: امروز دولت زائیده و مولود حماسه بزرگی به تعبیر رهبری در سال حماسه اقتصادی و سیاسی است.

وی گفت: دولت و رییس جمهوری منتخب مردم در یک فرصت استثنایی درحالی که پنج رقیب جدی از ازیک تفکر دیگر در مقابل ایشان صف ارایی کردند با قدرت مدل جدیدی را برای اداره کشور مطرح و با استقبال گسترده مردم مواجه و موفق شد سه برابر دیگر نامزد رییس جمهوری رای آورد.

وی خاطرنشان کرد: این مهم نشاندهنده آری گفتن مردم به این باور و مدل و تفکر حکومتی بود ونه بزرگی بود که در هفت هشت سال گذشته به عنوان یک مدل حکومتی نتایج خوبی در عرصه های مختلف بدنبال نداشت.

سلطانی فر افزود: مردم در انتخابات خرداد ۹۲ به آن تفکر نه گفتند و اجازه دادند مملکت با تفکر و مدل جدید حکومتی تدبیر وامید براساس سیاست های اعتدال گرایانه اداره شود.

وی اظهارکرد: افتخار می کنیم تنها نظامی در دنیا هستیم که توانسته در سایه حکومت دینی مبانی دموکراسی شناخته شده امروز دنیا را برخلاف کسانی که عقیده داشتند یک حکومت دینی نمی تواند آن را پیاده کند، به دست آورد.

وی ادامه داد: یک حکومت دینی داریم که در آن برخلاف خیلی ها که عقیده داشتند نمی توان پارلمان تشکیل داد،احزاب آزادانه فعالیت کنند و روزنامه ها آزادباشند، همگی محقق و به جهانیان اثبات شد.

سلطانی فر گفت: امروز شاهد هستیم که مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی مشارکت گسترده ای در عرصه های مختلف دارند و این افتخار بزرگ را داریم که در کارنامه عمرباشکوه انقلاب ۳۵ انتخابات یا رفراندوم با حضور پرشور از همه جناح ها و سلایق جامعه برگزار و به نظام آری گفتند و این مبین این است که مردم اصل نظام را قبول دارند.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه بسیاری از مسایل و مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است، گفت: وقتی در یک دوره ۸ ساله قبل ۸۰۰ میلیارددلار در آمد نفتی و صادرات غیرنفتی داشتیم اما این همه معضل داریم چیزی جز مشکل مدیریت نبوده است.

وی افزود: امروز درحالی که با چنین در آمدهای مواجه نیستیم و وقتی درآمدهای نفتی طی سه ماه به نصف کاهش پیدا می کند اعلام می کنیم که بگونه ای مدیریت خواهیم کرد تا پایان سال کسری بودجه نداشته باشیم و سال اینده را نیز با کمترین تنش و محدودیت پشت سربگذاریم .

وی گفت: تلاش می کنیم تا شرایطی فراهم شود که بتوانم از سایر زمینه ها، تامین درامدهای ارزی درسایه اجرایی کردن مبانی اقتصاد مقاومتی که رهبری ابلاغ کردند، استفاده کنیم.

سلطانی فر گفت: خوشبختانه علیرغم همه فرازونشیب های ۳۵ سال حیات انقلاب اسلامی در خیلی از عرصه ها دارای موقیعت هایی هستیم که کمتر گفته می شود.

وی اظهارکرد: دراین راستا ایران اسلامی از جهت منابع انسانی تحصیل کرده و توانمندی های علمی در بین ۵۶ کشور اسلامی رتبه اول را دارد واز جهت توانمندی منابع انسانی در دنیا رتبه ۱۵ که این موفقیت ها ارمغان دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون رییس جمهوری گفت: در بخش خدمات درمانی بحدی می رسیم که توریست سلامت درکشور بشدت توجه همسایگان و بسیاری از اتباع کشورهای همسایه را بخود جلب و برای درمان خود به ایران می آیند و درامد ارزی نصیب کشور می شود که افتخار بزرگی است.

معاون رییس جمهوری با قدردانی از استقبال خوب مردم استان بوشهر از کاروان تدبیر و امید گفت: مردم استان با استقبال باشکوه خود از رییس جمهوری منتخب صحنه های دیدنی و استثنایی خلق کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ حمایت های خود از نظام رقم زدند.

معاون رییس جمهوری در بدو ورود به گناوه در یادمان شهدای گمنام دراین بندر حضور یافت و به این عزیزان ادای احترام و سپس از چند طرح گردشگری بازدید کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false