برگزاری همایش ۹ دی با حضور سلیمی نمین در چغادک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری همایش ۹ دی با حضور سلیمی نمین در چغادک

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری همایش ۹ دی در شهر چغادک با حضور دکتر عباس سلیمی نمین خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش ۹ دی در شهر چغادک اظهار داشت: ۹ دی مظهر حضور آگاهانه، با بصیرت و وحدت‌بخش مردم در صحنه و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

دشتی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری از مهم‌ترین عوامل ناامیدی و سردرگمی دشمنان در رسیدن به اهداف خود است.

دشتی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان می‌توانستند ایران اسلامی را همانند کشورهای سوریه، عراق و افغانستان مورد تهاجم همه جانبه قرار دهند تا به حال ایران را با خاک یکسان کرده بودند، اما همین حضور آگاهانه مردم در ۹ دی خطرهای بزرگتری را از کشور ما دور کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر حضور آگاهانه و گسترده بسیجیان در همایش ۹ دی، تصریح کرد: همایش بزرگ ۹ دی روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در مصلی شهر چغادک با حضور دکتر عباس سلیمی نمین از سخنرانان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

دشتی عنوان کرد: ضمن برگزاری این همایش ۲ نمایشگاه با عنوان نمایشگاه ۹ دی در مصلی شهر چغادک بر پا می‌شود که عموم می‌توانند از آن دیدن کنند.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false