گناوه قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان استان بوشهر شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گناوه قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان استان بوشهر شد

مقام اوّل مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان متوسطه دوم استان بوشهر به شهرستان گناوه رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر پیش از ظهر امروز در اختتامیه مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان متوسطه دوّم استان در بردخون اظهار داشت: در همه جوامع، انسان سالم محور توسعه پایدار است و ورزش انسان را به سوی سلامتی پیش می‌برد پس باید فرهنگ سلامتی و ورزش را به‌صورت جدی توسعه دهیم.

حسن قلندری افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای حرکت جدیدی بود که موجب ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای نهفته شد که با فعالیت و تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان برپا شد.

وی اضافه کرد: روح ناامیدی در جامعه ما وجود ندارد و مجموعه ورزش استان با قوت و قدرت برای توسعه و گسترش ورزش دانش‌آموزی تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد چراغ ورزش دانش‌آموزی خاموش شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با تقدیر از مشارکت و حضور همه مردم و مسئولان گفت: بردخون سابقه‌ای دیرینه در زمینه فرهنگ و دیانت و شجاعت دارد و قریب یک قرن پیش دارای حوزه علمیه با وجود علما و بزرگان بوده و از سال ۱۳۲۷ آموزش و پرورش رسمی در آن آغاز شده است.

عباس جمالی‌فرد افزود: مردم فرهنگ‌دوست این دیار با سخت‌کوشی و تلاش به شغل کشاورزی و صیادی مشغول بوده‌اند و امروز نیز از نعمت وجود سرمایه‌های انسانی برخوردار است که مردم استان و کشور از آنان بهره‌مند می‌شوند و افتخار بزرگی برای میهن اسلامی هستند.

مسابقه استانی دو و میدانی دانش‌آموزان متوسطه دوّم پسران از تقاطع جاده ساحلی و بردخون کهنه آغاز شد و دانش‌آموزان پس از طی مسافت ۴٫۵ کیلومتر به خط پایان در بوستان ولایت رسیدند که رضا غلامی از بوشهر، احمد احمدی از سعدآباد، حسین پورعالی از گناوه، وحید رستم‌نژاد از دشتستان، امید زارعی از گناوه و دانیال زارعی از بردخون مقام‌های اوّل تا ششم را کسب کردند و در مجموع تیمی، تیم‌های گناوه، سعدآباد و بردخون مقام‌های اوّل تا سوّم استان را به‌دست آوردند.

در اختتامیه مسابقات دو و میدانی در سالن کانون شهید نامدار بردخون هدایای نفرات برتر و تیم‌های برگزیده با حضور امام جمعه، بخشدار، معاون تربیت بدنی و بهداشت اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان اهداء شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false