×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش متولی ورزش استان بوشهر به استوری داور فینال جام حذفی

به گزارش چغادک نیوز، یاسر جمالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: محمدحسین زاهدی‌فر از افتخارات استان بوشهر است که مورد احترام جامعه ورزشی، مردم و مسئولین این استان قرار دارد.

وی افزود: علاقمندی مردم استان بوشهر به این داور تحصیل‌کرده به گونه‌ای است که با انتخاب ایشان توسط کمیته داوران برای سوت‌زدن در دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی، پیام‌های وسیعی در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از ایشان در سطح استان بوشهر ترند می‌شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه مدیریتی و ورزشی استان به دنبال تسهیل فضا برای راه‌یابی زاهدی‌فر به جام‌های معتبر در سطح قاره آسیا، اروپا و دیدارهای جهانی است و در در همه شرایط از ایشان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اتفاق تلخی که توسط این داور در صفحه‌ای از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفت: بعد از برگزاری‌ بازی‌های مهم و به خصوص شهرآوردها، امکان ایجاد فضایی هیجانی دور از دسترس نیست هرچند به دلیل مردم‌دار بودن این داور خوب هم‌استانی، بیشترین میزان حمایت از وی پس از شهرآورد تهران و فینال جام حذفی در سطح استان از ایشان به عمل آمد.

جمالی گفت: در حال بررسی اتفاق پیش افتاده برای ایشان هستیم اما آن چه که از مقامات مرتبط تاکنون شنیده‌ایم نشان می‌دهد که هیچ گونه ارتباطی بین این دیدار، داوری مسابقه و شکسته شدن شیشه منزل این داور در شهر برازجان وجود ندارد و با توجه به این که مردم استان بوشهر و به خصوص زادگاه ایشان برازجان، زاهدی فر را خیلی دوست دارند نمی توانیم این اتفاق را به گردن هواداران فوتبال بیاندازیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: این اتفاق می تواند به شکل تصادفی و حتی بدون شناسایی منزل زاهدی فر توسط فردی به وقوع پیوسته باشد، آن چنان که گاهی برای هر شهروندی می تواند با بازیگوشی کودکان به وقوع بپیوندد و بهتر بود این موضوع قبل از بررسی کامل توسط ایشان وارد فضای شبکه های اجتماعی و رسانه‌ای نمی‌شد.

امروز محمد حسین زاهدی‌فرد داور برازجانی فینال جام حذفی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false