×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امکان دریافت معرفی‌نامه برخط عضویت برای اصحاب رسانه و فعالان قرآنی در صندوق هنر فراهم شد

به گزارش چغادک نیوز ایرنا از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، امیر رسولی، امروز، شنبه ۱۳ خرداد با اشاره به جزئیات نحوه آماده‌سازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم از لحاظ فناوری اطلاعات برای صدور معرفی‌نامه‌های برخط اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و اتصال سامانه عضویت صندوق اعتباری هنر به سامانه های برخط معاونت های مطبوعاتی و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این پس متقاضیان عضویت در صندوق با وارد کردن شماره معرفی‌نامه در پروفایل عضویت صندوق، می‌توانند به صورت برخط اطلاعات معرفی نامه خود اعم از تصویر، شماره و تاریخ معرفی‌نامه را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش تر متقاضیان عضویت، معرفی‌نامه و دیگر اطلاعات آن را به‌صورت فیزیکی دریافت و پس از بارگذاری آن در سامانه و همچنین کارشناسی و انجام استعلامات مورد نیاز مورد تایید و یا عدم تایید قرار می‌گرفت.

تأکید بر دقت و سرعت در فرآیند ثبت نام اعضا

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر ادامه داد: با برخط شدن دریافت معرفی‌نامه، این فرایند بصورت سیستمی انجام و به محض دریافت و بررسی برخط، مورد تایید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکان دریافت برخط معرفی‌نامه برای اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور، از این پس متقاضیان عضویت در صندوق هنر بدون حضور فیزیکی، فرآیند ثبت نام آنها با دقت و سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

پذیرش سه هزار معرفی‌نامه

رسولی در عین حال از پذیرش بیش از سه هزار معرفی‌نامه از این طریق خبر داد و گفت: در برنامه توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر، اتصال سیستمی به تمامی سازمان های همکار و ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی و مکانیزه شدن فرایندها در حال پیگیری است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false