×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) به جوانان معرفی شود

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در آستانه ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: سال ۵۷ جمعیت ایران ۳۵ میلیون و امروز این جمعیت به ۸۰ میلیون نفر رسیده طبیعی است که بخشی از جوانان امروز با شخصیت امام راحل آشنایی ندارند و می‌طلبد برای بررسی ابعاد شخصیتی و معرفی ایشان به نسل امروز در این زمینه کارهای اساسی انجام شود.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام راحل شناخته شده نیست به همین دلیل است که این شخصیت بزرگ باید به خوبی معرفی شود.

جمالی ادامه داد: اگر می‌خواهیم انقلاب را به دنیا عرضه و ماهیت آن را تبیین کنیم باید اندیشه‌های بدیع و انسان‌ساز امام خمینی (ره) بعنوان معجره قرن در جهان شناخته و گسترش یابد.

وی عنوان کرد: نوع تفکر امام راحل(ره) تنها در چارچوب ایران نیست بلکه مشمول تمام دنیا می‌شود و راز موفقیت بنیانگذار انقلاب اسلامی اعتماد به وعده‌های الهی بود.

جمالی یادآور شد: امام راحل شخصیتی خود ساخته بود که در ایران اسلامی توحید را به طور واقعی نشان داد و نظام جمهوری اسلامی بر این اساس مستقر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی خورشید بی‌غروبی است که با طلو%

false
true
false
true

false