×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعضای باند تولید محتوای تصویری مبتذل در چنگال پلیس بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی قاسمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرشاخه و مدیر این باند مجرمانه، خانمی اهل یکی از شهرستان‌های استان بوده که با سه سالن مد و زیبایی در استان همکاری داشته است.

وی افزود: این خانم در قالب مدلینگ و با الگوگیری از سایت‌ها و مجلات خارجی با تشکیل یک باند ۱۵ نفره دارای تخصص متفاوت اعم از فیلمبردار، عکاس، تدوین گر، طراح لباس و مزون محتواهای تصویری حاوی مضامین غیراخلاقی مجرمانه تولید و به شکل گسترده از طریق چندین صفحه در شبکه اینستاگرام، اقدام به انتشار می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، همه اعضای این باند دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات و اعتراف آنان به جرایم ارتکابی، محتواهای مجرمانه از صفحات اینترنتی در اختیار آنان حذف شد.

قاسمی افزود: برای احترام به قانون و همچنین پاسخ به مطالبات و نگرانی‌های مردم و خانواده‌ها از وجود موارد غیراخلاقی در فضای مجازی که زمینه ساز آسیب پذیری فرزندان گرانقدر آنها است، شناسایی تارنماهای دارای محتوای مجرمانه، حذف آنها و مقابله با مجرمین سایبری در اولویت مأموریت‌های پلیس فتای استان با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی قرار دارد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false