پرداخت نزدیک به سه هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان تامین اجتماعی به بوشهری‌ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرداخت نزدیک به سه هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان تامین اجتماعی به بوشهری‌ها

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، محمدجواد بازدرهوا روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در بوشهر اظهار کرد: در سال جاری ماهانه بطور متوسط ۲۶۰ میلیارد تومان بعنوان مستمری تعهدات بلند مدت، ۱۱ میلیارد تومان بعنوان مقرری بیمه بیکاری و ۱۰ میلیارد تومان به عنوان تعهدات کوتاه مدت به افراد زیرپوشش سازمان در بوشهر پرداخت می کند.

وی افزود: نقشه راه سازمان تامین اجتماعی، سیاست‌های مقام معظم رهبری و برنامه راهبردی هشت‌گانه این سازمان است که یکی از این سیاست های مهم توجه به مساله خانواده و فرزند آوری و ارائه خدمات به آنها است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ سهم این اداره‌ کل در طرح بیمه فراگیر، هشت هزار و ۸۵۲ نفر بود که با تلاش کارکنان و استقبال خوب از این طرح بیش از چهار هزار نفر مازاد بر سهم تکلیفی در پوشش طرح بیمه فراگیر قرار گرفتند.

بازدرهوا ادامه داد: برای سال جاری نیز سهم استان بوشهر از طرح بیمه فراگیر هشت‌هزار نفر است که از این میزان تاکنون سه‌هزار نفر آن محقق شده است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: در طرح بیمه‌ فراگیر مزیت‌های بسیار خوبی برای پوشش بیمه‌ای دختران، زنان خانه دار و دانشجویان مهیا شده است که انتظار می‌رود هم‌استانی ها از این طرح نهایت بهره را ببرند.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی بین نسلی است که بر همین اساس توجه ویژه به نیروی انسانی و حمایت موثر از آنان در اولویت کار سازمان قرار گرفت.

بازدرهوا تاکید کرد: کارکنان سازمان تامین اجتماعی همواره باید توجه به اصل مردم داری داشته و مسائل و مشکلات جامعه را در نهایت تکریم و احترام مورد پیگیری قرار دهند.

پخش صلوات خاصه آقا علی بن موسی الرضا (ع)، اجرا مولودی خوانی، مسابقه، طنز و شعر همراه با تجلیل از نفرات برگزیده از جمله برنامه‌های این جشن بود.

اهدا جایزه به شماری از خانواده‌های فرزندان تازه متولد شده و سه زوج‌ مزدوج شده در سال ۱۴۰۱ از دیگر برنامه‌های جانبی این جشن بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false