×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کشف ۷۰ کیلو گرم تریاک در دشتستان

به

زارش چغادک نیوز، سرهنگ عباس علی‌یاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتمایی و برقراری نظم و امنیت و اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اینکه فردی در قالب خانوادگی و شگردهای خاص بصورت حرفه ای و جاسازی قصد انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به استان فارس را دارد مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان دشتستان با همکاری و هماهنگی با پلیس مواد مخدر استان و شهرستان دشتی در یک عملیات منسجم دو دستگاه خودرو را توقیف و در بازرسی از خودرو ها تعداد ۴۳ بسته تریاک از یکی خودروها و در بازرسی خودرو دیگر تعداد ۳۱ بسته تریاک که به صورت حرفه ای جاسازشده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اعلام این که در این عملیات ۲ دستگاه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان توقیف شد، عنوان کرد: پلیس ضمن متلاشی‌کردن این باند هر سه نفر متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کرد.

علی‌یاری ادامه داد: قاچاقچیان مواد مخدر این بار نیز با هوشیاری پلیس از رسیدن به مقاصد شوم خود بازماندند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده اخبار و اطلاعات در دستگیری سوداگران مرگ با مشارکت عمومی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false